Sain juuri tietää, että kaverini onkin mies!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olo on ihan kamala! Ollaan kaverin kanssa tunnettu yli 5 vuotta ja nyt sain tietää. Jotenkin ällöttää! Oon aina inhonnut homoja ja lesboja ja muita epänormaaleja olentoja. Tunnen itteni niiin tyhmäksi! Onko olemassa jotain tukiryhmiä? En enää ikinä pysty luottamaan kaveriini. Ja se friikki on hoitanut mun lasta! Hyi hitto! Ja tää ei ole provo! Ällöttää koko juttu! Että mä olen tyhmä!

Mihin se ihminen nyt muuttui persoonana, vaikka saitkin totuuden tietoosi?
Mitäs jos hän ei olisi ikinä kertonutkaan asiaa sinulle, olisit hänen ystävänsä edelleen.
Tuo, että hän paljasti totuuden sinulle, kertoo enempi luottamuksesta sinua kohtaan.
Ootpas säkin kiva kaveri.

Siis inhoat miehiä? vai mikä mättää?
Et ainakaan AINA OLE INHONNUTKAIKENLAISIA "FRIIKKEJÄ" vaan vasta kun tiesit niin aloit häntä inhoamaan...
Etpä kyllä ole kenellekään hyvä ystävä, joten parempi kun linnottaudut kotiisi...

Mitä mä nyt teen? Onkohan tää jotain alkujärkytystä?

Yläasteella sain tietää yhdestä kaverista että on lesbo. Pistin välit poikki. Mut tää on kyllä eri asia kun tän kaverin kanssa, joka onkin mies, ollaan tunnettu jo yli 5 vuotta. Tai oikeestaan en mä sitä tunnekaan! :(

Ehkä kaverisi ei ole kertonut sinulle koska pelkäsi juuri tuollaista reaktiota, ja pitää sinusta niin paljon ettei halunnut kertoa, pelkäsi siis menettävänsä sinut. Ehkäpä voisit antaa kaverillesi mahdollisuuden, keskustelkaa asiasta. Huomaat onko kaverisi ansainnut mahdollisuuden, eli onko hän ''tahalleen'' salannut asian, vai pelkäsikö oikeasti niin paljon ettei halunnut kertoa. Asiahan on kyllä aika erikoinen, mutta tämä on sitä nykypäivää. Opitaan hyväksymään toisemme, ja näkemään ulkokuoren sisään. Hän taitaa kuitenkin olla ihan tyyppi, 5 vuotta olitte olleet ystäviä? En kyseenalaista sinua, itsellänikin olisi varmasti vaikeaa ja outoa, jos tuollainen asia paljastuisi.

Mutta nyt on pakko kysyä yks kysymys, ihan vaan mielenkiinnosta, onko hänellä myös miehen pelivälineet? Tiedän ettei kuulu mulle mutta olen niin utelias, ja mulla on ei ole elämää nyt ainakaa vähään aikaan.

[QUOTE="riiviöiden äiti";24196380]Siis inhoat miehiä? vai mikä mättää?
Et ainakaan AINA OLE INHONNUTKAIKENLAISIA "FRIIKKEJÄ" vaan vasta kun tiesit niin aloit häntä inhoamaan...
Etpä kyllä ole kenellekään hyvä ystävä, joten parempi kun linnottaudut kotiisi...[/QUOTE]

Siis jotenkin mua ällöttää kaikki tollainen epänormaali. Mulle jo pienenä opetettiin, ettei homojen kanssa kannata olla tekemisissä koska ne on niin syntisiä.

Jos tämä ei nyt ole mukamas provo, niin mä en nyt ihan tajunnut. Onko siis kaverisi esiintynyt naisen nimellä ja onko hänellä esim. rinnat? Ja nyt selvisi, et onkin ollut vain pallot rintaliivien sisällä ja Pirkko onkin oikealta nimeltään Pekka?

Muakin kiinnostaa, että miten et huomannut olevan mies? Onko käynyt läpi leikkaukset ja kaikki? Ei kasva partaa?

Mäkään en ole mikään maailman suvaitsevaisin ihminen, mutta on toi sun käytökses aika typerää jos ootte viis vuotta jo ollut kavereita. Ihan sama ihminen se on kun oli ennen kertomistakin.

Ehkä kaverisi ei ole kertonut sinulle koska pelkäsi juuri tuollaista reaktiota, ja pitää sinusta niin paljon ettei halunnut kertoa, pelkäsi siis menettävänsä sinut. Ehkäpä voisit antaa kaverillesi mahdollisuuden, keskustelkaa asiasta. Huomaat onko kaverisi ansainnut mahdollisuuden, eli onko hän ''tahalleen'' salannut asian, vai pelkäsikö oikeasti niin paljon ettei halunnut kertoa. Asiahan on kyllä aika erikoinen, mutta tämä on sitä nykypäivää. Opitaan hyväksymään toisemme, ja näkemään ulkokuoren sisään. Hän taitaa kuitenkin olla ihan tyyppi, 5 vuotta olitte olleet ystäviä? En kyseenalaista sinua, itsellänikin olisi varmasti vaikeaa ja outoa, jos tuollainen asia paljastuisi.

Mutta nyt on pakko kysyä yks kysymys, ihan vaan mielenkiinnosta, onko hänellä myös miehen pelivälineet? Tiedän ettei kuulu mulle mutta olen niin utelias, ja mulla on ei ole elämää nyt ainakaa vähään aikaan.

Mä en tiedä onko hän nyt sitten virallisesti mies vai nainen. Ei ehditty asiasta tarkemmin edes keskustella, kun lähdin aika äkkiä. Nyt alkaa kyllä alkujärkytys hieman loiventua. Aika shokki oli kyllä. Mun täytyy kyllä miettiä asioita ja jutella hänen kanssa kunhan ensin rauhoitun...

No ei sillä ainakaan möreä ääni ole, enkä ole mitään parransänkeä nähnyt. Ainoastaan on aika pitkä, varmaan yli 175cm, mutta muuten ei kyllä näytä mieheltä.

Ei hitto! Onkohan se kaveri vedättänyt mua... :D Kun ei oikeesti näytä eikä kuulosta mieheltä, paitsi että tykkää jääkiekosta ja jalkapallosta ja tosiaan on pitkä.

No mieti että itse voisit olla syntynyt myös siten että olisi epäselvää, tuntisit kuten nainen mutta olisit miehen kehossa, tai toisinpäin. Luonto on tosiaan ihmeellinen, ei ollenkaan sellainen että kaikki olisivat syntymästään selkeästi tyttöjä tai poikia, vaan paljon monimuotoisempi. Loukkaat monia jo tällä aloituksella. Voit valita olla omaa kantaasi, sinua siis kiukuttaa toisen erilaisuus. Tämä on kuitenkin arkaa ja henkilökohtaista aluetta ja koen että sinulla ei ole oikeutta olla loukkaantunut siitä mitä hän on. Hän ansaistee kunnioituksen siinä missä muutkin.

Jos tämä ei nyt ole mukamas provo, niin mä en nyt ihan tajunnut. Onko siis kaverisi esiintynyt naisen nimellä ja onko hänellä esim. rinnat? Ja nyt selvisi, et onkin ollut vain pallot rintaliivien sisällä ja Pirkko onkin oikealta nimeltään Pekka?

No siis naisen nimi on joo, mut en ole hänen rintsikoihin kurkkinut, eikä olla alasti oltu. Aika pienet rinnat hällä on.

Alkuperäinen kirjoittaja älä tuomitse;24196488:
No mieti että itse voisit olla syntynyt myös siten että olisi epäselvää, tuntisit kuten nainen mutta olisit miehen kehossa, tai toisinpäin. Luonto on tosiaan ihmeellinen, ei ollenkaan sellainen että kaikki olisivat syntymästään selkeästi tyttöjä tai poikia, vaan paljon monimuotoisempi. Loukkaat monia jo tällä aloituksella. Voit valita olla omaa kantaasi, sinua siis kiukuttaa toisen erilaisuus. Tämä on kuitenkin arkaa ja henkilökohtaista aluetta ja koen että sinulla ei ole oikeutta olla loukkaantunut siitä mitä hän on. Hän ansaistee kunnioituksen siinä missä muutkin.

Joo, mua kyllä toisaalta hävettää oma reaktio. Tuli niin elävästi mieleen kun joskus pienenä näin transun ja äiti sanoi että on syntiä katsoa sinnepäin...

Yhteistyössä