Sain juuri tekstiviestin D-I:ltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Eli se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa :D Et kaikki kateelliset joilla ei ole korkeasti koulutettuja miehiä, niin voivat nyt laittaa mun osalta suut suppuun...just äsken 18.34 tuli diplomi-insinööriltä tekstari, et joutuu siirtämään huomisen tapaamisen maanantaille...Olin että woot eihän meidän pitänyt enää tavata, mut nyt jännään että mitä tapaaminen pitää sisällään:D

[QUOTE="Mörri";25375734]miten teillä meni se krapulapäivän loppu,siis milloin mies lähti kotiinsa?[/QUOTE]

Joku sen ystävä kävi hakemassa sen siis su-ma välisenä yönä tai kai se oli enemmän su puolela, en muista tarkkaan, mut sit joku nainen tuli sitä autolla hakemaan mun luota enkä meinannut päästää sitä sen matkaan, mut sit päästin kun se vakuutti että ne oli vain ystäviä...noin suunilleen kai :D

tuntuu taas sika petetyltä että se kehtaa laittaa mulle tommosen viestin ja herättää kaiken toivon ja sitten ei mitään!!!! :( MÄ HALUUN KUNNON MIEHEN!! :´(

Se on ihan oma vikas,et susta tuntuu petetyltä...
:D
Jos joskus edes hetken eläis järjellä ja todellisuuden tajua päässä..eikä vain tunteella satumaailmoissa ei tarttis ehkä koko ajan olla kyynel poskella. :D

Sä et vaan voi olla todellinen!:laugh:

Eli se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa :D Et kaikki kateelliset joilla ei ole korkeasti koulutettuja miehiä, niin voivat nyt laittaa mun osalta suut suppuun...just äsken 18.34 tuli diplomi-insinööriltä tekstari, et joutuu siirtämään huomisen tapaamisen maanantaille...Olin että woot eihän meidän pitänyt enää tavata, mut nyt jännään että mitä tapaaminen pitää sisällään:D

Kuule, Otaniemessä asuneena naisimmeisenä voin sanoa, että tuon koulutuksen omaavat ei valkkaa :D. Siellä olisi saanut miehen, jos pimpsa (pakkoposliini tai ihan luomuversio) löytyy.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Minäkin sain tekstiviestin (klo 19:45), tulevalta diplomi-insinööriltä ja kihlatultani.

Tämän alotuksen jälkeen osaan tästälähden kattoa kieroon kaikkia muita jotka mulle tekstaa, koska kukaan heistä ei ole diplomi-insinöööri. :'(

Minäkään en ole. :ashamed: Miten se kehtaa tekstata mulle?

(sori huono huumori, väsyttää :x)

Yhteistyössä