Sain juuri puhelun äidiltäni, ja olen todella järkyttynyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
toisaalta tekis mieli aan luovuttaa ja lähteä, eikö musta tule ikinä kunnon ihmistä?
Luulin jo olevani suht normaali, mutta ei.
Saisi mieskin etsiä itselleen paremman vaimon jos lähtisin.
Mutta kai sitä pitäis vaan yrittä ja yrittää, niin kai sitä sit joskus onnistuis...

Kyllä se ap siitä vielä, pikku hiljaa takas kiinni elämään ja arkeen :hug: Sulla on ehkä masennus jo paremmalla hoidolla, mutta nyt pitäis vaan päästä takas kiinni siihen elämänsyrjään. Kyllä se siitä, ei kaikkea tarvi heti heti jaksaa, tee vaikka vähän joka päivä. Sotkua tulee kyllä hetkessä, mutta likaista ei tule kuitenkaan niin nopeasti.

Ja koita minimoida sitä kotityön määrää, jos mahdollista jotenkin.

no oon mä yrittänytkin minimoida.
Yleensä kuitenki laitan tiski, pesen pyykkiä (puhtaat viikkaan muutaman päivän välein)
sängyt petaan,imuroin ....kerään lattialta lelut yms..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toisaalta tekis mieli aan luovuttaa ja lähteä, eikö musta tule ikinä kunnon ihmistä?
Luulin jo olevani suht normaali, mutta ei.
Saisi mieskin etsiä itselleen paremman vaimon jos lähtisin.
Mutta kai sitä pitäis vaan yrittä ja yrittää, niin kai sitä sit joskus onnistuis...

siis tämä on ihan niinkuin minun suusta!! :hug:

joku mättää päässä ja pahasti.. siis minulla.. lääkkeet ei pure.. kauheen takku olen ollut viimeisimmän vuoden..

mies kyllä auttaa minkä ehtii ja lapset..ja äitikin jopa ..herttinen..kerran..

ja asuu lähellä ja tietää että olen ihan melkein kokonaan off.. mutta eipä sitä viitsi auttaa vaikka olen pyytänyt..

meillä on täys kaaos ihan totaalisen täys kaaos aina jos miulla *matalapaine*..nyt taas kun oikein olen mieleni pinnistänyt äärilleen äitini kommentista *ei lapsille voi tuoda lahjoja sinne pas***an keskelle*, olen siivonnut jo puolitaloa lattialistoja myöten..

pääasia että kukaan ei kommentoi että "sä et taaskaan ole tehnyt mitään.."

toisaalta ..helpointa ois vaan hissuksiin lähtee menemään ja jättää koko hoito jollein toiselle..mutta kun lupasin veljelle että minusta ei turmiolan tommia tule ..vaikka sitä hoilotankin ihan ulkomuistista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no oon mä yrittänytkin minimoida.
Yleensä kuitenki laitan tiski, pesen pyykkiä (puhtaat viikkaan muutaman päivän välein)
sängyt petaan,imuroin ....kerään lattialta lelut yms..

no mutta jos näitä harrastat ei teillä nyt ihan kamala kaaos ole. tsemppiä jaksamiselle ja luuttu käteen kyllä se siitä.

meillä ainakin, jos olen siivonnut kaappeja tai tehnyt jotain muuta ns. näkymätöntä siivousta, silloin yleensä kuulee tuon "rikä mitään ole tehty".
LAtistaa aikalailla sen onnistumisen ilon, kun vihdoin on tehnyt jotain, mikä on pitänyt tehdä jo pitkään.

Yhteistyössä