sain jotain ylimäärästä lasiini eilen ja nyt on paikat ruvella :(

lähdettiin sit likkojen kans kymmenen aikaan baariin ja join koko illan aikana 2 siideriä ja yhden fisun (siis baarissa) ja mä en muista mistään mitään, mun kaveri on soittanu mun miehen hakeen mut kun oon vaan kaatuillu, hirveitä naarmuja olkapäässä ja toisessa poskessa. en muista mistään mitään enkä ikinä ennen oo ollu tossa kunnossa.
aivan hirvee olo nytkin ja kamala morkkis kun en mä ole ikinä tollee örveltäny, hävettää sikana ja sattuu joka paikkaan, hirmu hyvinhän se jussi menikin tähän asti :/
 
mä jätin lasini kun kaveri jäi pöytään, tää on pieni tuppukylä jossa oon aina uskaltanu lasini jättää kaverin vahdittavaks.
en uskalla enää.
mul on poski auki, olkapää auki ja toinen käsi ihan SAATANAN kipee :'(
 
otin kotona 3 siideriä ja lasillisen punkkua ja nyt ihan oikeesti vannon ja vakuutan et sellanen määrä juomaa ei mua saa kaatumaan, oon juonu myös hirvittäviä määriä enkä koskaan ole kaatuillut, en ikinä. mulla ei jalat lähde alta..
 
tuo on niin ikavaa. mulle kaynyt pari vuotta sitten samoin. kaverit kuskas yolla paivystykseen kun olin tajuton. jotain huumetta loysivat labratuloksissa silloin. ei paljoa naurattanut. kiva oli kavereiden ollut selitella, etta en mina niita itse ollut ottanut. :(
sinuna kavisin labrassa ja tekemassa rikosilmoituksen. :hug:
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
olen ihan varma juomisistani :|

mitä ne verikokeet hyödyttäis? siis jos tai KUN sieltä varmaan jotain löytyis, niin mitä sitten? :ashamed:
No mä ainaki haluisin ite tietää et mun elimistössä on ja kirjataanhan noi myös kaikki ylös ja sit voidaan tarkkailla ko paikkaa ja sitä sakkia mitä siellä käy, ettei sit tollanen toistuis.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
olen ihan varma juomisistani :|

mitä ne verikokeet hyödyttäis? siis jos tai KUN sieltä varmaan jotain löytyis, niin mitä sitten? :ashamed:
Teet sitten rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
oikeesti? :eek:
mul ei oo mitää kokemusta tällasesta, kyselen siks :ashamed:
Kyllä ne päivystyksessä neuvoo, jos sieltä verestä löytyy sinne kuulumatonta. Eikös se ainakin lievän pahoinpitelyn ehdot täytä, jos toisen huumaa väkisin? Ainakin minun mielestäni.

 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
olen ihan varma juomisistani :|

mitä ne verikokeet hyödyttäis? siis jos tai KUN sieltä varmaan jotain löytyis, niin mitä sitten? :ashamed:
Teet sitten rikosilmoituksen pahoinpitelystä.
oikeesti? :eek:
mul ei oo mitää kokemusta tällasesta, kyselen siks :ashamed:
Kyllä ne päivystyksessä neuvoo, jos sieltä verestä löytyy sinne kuulumatonta. Eikös se ainakin lievän pahoinpitelyn ehdot täytä, jos toisen huumaa väkisin? Ainakin minun mielestäni.
Täyttää se.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja badass:
alankin sit etsii itselleni kuskia :)
Hyvä niin. Ja muutenkin on hyvä, että tiedät mitä verestäsi löytyy, jotta mahdolliset myöhemmät komplikaatiot on etukäteen tiedossa. Kello on näin paljon jo, joten tuskin enää mitään tulee, mutta varmuudeksi on hyvä käydä. Tule sitten uteliaille kertomaan ;)
 
niin siis, ensiksi verikokeet ja sitten rikosilmoitus. nain ainakin itse tein. tosin tekijan loytaminen on usein vaikeaa, mutta sattuupa joskus niinkin, etta loytyy. mun tapauksessa tekijaa ei koskaan loytynyt. mutta helsingissa poliisilla ei ole aikaa naita tutkia.
 
vieras
voi kolahtaa silleen ku sulle kävi... mutta hei, jututa kavereitas, onko mahollista että joku on jotain tujauttanut sun lasiin, kyllä he varmaan osaa sanoo kerran olet heille lasin jättänyt vahdittavaksi..
 

Yhteistyössä