:'( sain ikävät uutiset.

Äidilläni oleva patti rinnassa on nyt sitten syöpää. :'( 4.asteen syöpä, ei tiedä vielä onko levinnyt vai ei. Se selviää vasta leikkauksessa. :(
Onneksi piakkoin leikataan. Tarkkaa päivää ei osannut sanoa... Mä niin pelkäsin pahinta. :(
 
Voimia :hug: :hug:
Itsekkin täällä surun kanssa koitan elää,kun mummillani todettiin syöpä,eikä se ole hoidettavissa,tiedän mitä käyt läpi,mutta yritä ajatella positiivisesti ja olla tukena äidillesi,pysäyttää maailman ihan totaalisesti tälläset uutiset :hug:
 
Voih :( Tiedän mitä käyt läpi juuri nyt sillä äidilläni on myös ollut rintasyöpä mutta taisi olla 3.asteen jos oikein muistan.Äidilleni tehtiin leikkaus ja hoidettiin sytostaatilla ja sädehoidolla ja vaikka rankkaa aikaahan tuo oli niin nyt se on muisto vaan.Äitini on ollut terve jo 5v.

Paljon jaksamisia teille ja toivotaan että kaikki menee hyvin :hug: :hug:
 
Kiitos kaikille. Koville tämä ottaa ja asutaan vielä toisessa kaupungissa. Tuntuu niin pahalta. :(
Anoppikin leikataan, sillä myös syöpään viittavaa. Tuntuu oikein kaksinkertaisesti pahalta. Voiko tämä enää huonommin olla. :(

Jotain positiivistakin elämässä, sain tänään kirjeen jossa pyydetään mua soveltuvuuskokeisiin. Pääsisin vihdoin ja viimein käymään opiskelut loppuun.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:41 Viblsp kirjoitti:
Terveisiä äidillesi. Todella mukava ihminen. =) Onneksi nykyajan lääketiede on kehittynyttä. Mun yli 70v mummolla todettu syöpä myös ja leikkaukseen menossa.
Kerron terveiset, eiköhän huomenna taas soitella. :)
Oli jutellut kirurgin kanssa ja jos ei ole levinnyt muualle, syöpä poistetaan eikä tarvitse stytostaattihoitoa. Näin mä ymmärsin. Eli ei kuitenkaan pahimmasta päästä olisi. :/ Tiedä sitten... niinhän tämäkin osoittautui just siksi mitä eniten pelkäsin. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:45 Venus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 21:41 Viblsp kirjoitti:
Terveisiä äidillesi. Todella mukava ihminen. =) Onneksi nykyajan lääketiede on kehittynyttä. Mun yli 70v mummolla todettu syöpä myös ja leikkaukseen menossa.
Kerron terveiset, eiköhän huomenna taas soitella. :)
Oli jutellut kirurgin kanssa ja jos ei ole levinnyt muualle, syöpä poistetaan eikä tarvitse stytostaattihoitoa. Näin mä ymmärsin. Eli ei kuitenkaan pahimmasta päästä olisi. :/ Tiedä sitten... niinhän tämäkin osoittautui just siksi mitä eniten pelkäsin. :(
Toivottavasti ei tarvita sädehoitoja yms. Nehän tuhoavat myös terveitä soluja? Nykyään ihmiselle kun sanotaan sana syöpä, tulee heti mieleen kuolema, vaikka lääketiede onkin kehittynyt hienosti. =) :hug: Varmasti silti shokki. Äitisi on kuitenkin terveydenhuoltoalalla, luulen että tietää aika hyvin faktat ja osaa olla rauhallisin mielin? =)
 
NuoriAikuinen
Ikäviä uutisia, ei tuollaisiin osaa varautua vaikka pelkäisikin pahinta. Mutta toivotaan parasta ja teidän koko perheelle sekä läheisille, etenkin potilaalle jaksamisia! :hug:
 

Yhteistyössä