Sain ihme puhelun salaisesta numerosta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stoppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

stoppis

Aktiivinen jäsen
27.02.2007
2 080
0
36
Vastasin nimelläni, niin siellä oli vähän aikaa hiljaista ja sitten syvä huokaus ja hirveen vihaisella äänellä alkoi mies pajattamaan että nyt hältä menee hermo. Minä sitten yritin kysyä että anteeksi kuka soittaa ja mistä on kyse. Sanoi se jonkun nimenkin ja että onko mulla hetki aikaa puhua ja jotain, koko ajan syvästi huokaillen ja vihaisella äänellä. Kysyin uudelleen että mistä on kyse ja sitten tuli taas joku purkaus miten hältä menee hermo ja kiitos vaan täsät puhelusta ja heihei. :o

Mikä hitto tää juttu oli? Oikeesti pelottavan kuuloista keuhkoamista :(

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Vastasin nimelläni, niin siellä oli vähän aikaa hiljaista ja sitten syvä huokaus ja hirveen vihaisella äänellä alkoi mies pajattamaan että nyt hältä menee hermo. Minä sitten yritin kysyä että anteeksi kuka soittaa ja mistä on kyse. Sanoi se jonkun nimenkin ja että onko mulla hetki aikaa puhua ja jotain, koko ajan syvästi huokaillen ja vihaisella äänellä. Kysyin uudelleen että mistä on kyse ja sitten tuli taas joku purkaus miten hältä menee hermo ja kiitos vaan täsät puhelusta ja heihei. :o

Mikä hitto tää juttu oli? Oikeesti pelottavan kuuloista keuhkoamista :(

Jotkut vaan soittaa väärään numeroon. Lankapuhelinaikana meille soitettiin joskus keskellä yötä, siellä oli jonkun vihainen anoppi joka keuhkosi jotain vävypojastaan, jonka oletti olevan meidän numerossamme, eikä millään uskonut että muorilla oli nyt aivan väärä numero. Ja kun lopulta uskoi, ei suinkaan ollut pahoillaan vaan suuttui entistä enemmän ja paiskasi luurin korvaan :D

:(

Kuulostaa tutulta!

Minulle soitti kerran vuosia sitten salaisesta numerosta naisääni, jota en tunnistanut ja joka kuulosti tosi vihaiselta! Ziisus, että säikähdin! Kun kysyin, että kenelle soitto on tarkoitettu, niin vastasi mulle tuntemattoman niman ja löi samantien luurin korvaan. Ilmeisesti oli soittanut väärään numeroon. (Ihan tolkuttoman paljon toivon, ettei tosiaan ollut mulle tarkoitettu! :o )

On aina välillä tullut puheluja salaisesta numerosta, ei anna soida kun vähän aikaa, niin ettei kerkee vastata... eli en usko että olisi tavan väärä numero. Tuota olen miettinyt että onko puhelinmyyjä, mutta tätä käytöstä en ihan tajua... :/

On aina välillä tullut puheluja salaisesta numerosta, ei anna soida kun vähän aikaa, niin ettei kerkee vastata... eli en usko että olisi tavan väärä numero. Tuota olen miettinyt että onko puhelinmyyjä, mutta tätä käytöstä en ihan tajua... :/

Jos tuota soittelua jatkuu vielä, siis että ehit vastaamaan ja tulee asiatonta tekstiä, niin tee ilmoitus poliisille. Puhelinhäiriköintikin on kotirauhan rikkomista. Kerran on salainen numero, niin et oikein voi edes ote ottaa selvää kuka on ja ilmottaa et olis hyvä lopettaa.
Jos soittaa vielä niin kerro et nyt saa loppua tai teet ilmoituksen.

hei miulle tuli kanssa eilen semmonen soitto salasesta numerosta. anto soida sen aikaa että just ehin vastata (ehkä pari tuuttausta) ja ku vastasin nimelläni niin oli hetken hiljasta ja sitte löi luurin kiinni.

mitähän nää nyt on??? :o

oliks siulla 040-alkunen se numero josta tuon soiton sait? koko numeroahan tässä ei voi laittaa...

Varoitus: tällä hetkellä liikkeellä sellaista huijausta, että soitto ulkomaalaisesta numerosta, antaa soida kerran, jotta toinen pää soittaa takaisin. Menee viihdelinjalle ja järkyt puhelinlaskut pelkästä yhdistämisestä! Älkää soittako takaisin tuntemattomiin ts. vieraisiin numeroihin!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

hei miulle tuli kanssa eilen semmonen soitto salasesta numerosta. anto soida sen aikaa että just ehin vastata (ehkä pari tuuttausta) ja ku vastasin nimelläni niin oli hetken hiljasta ja sitte löi luurin kiinni.

oliks siulla 040-alkunen se numero josta tuon soiton sait? koko numeroahan tässä ei voi laittaa...

Jos se on salainen numero, niin ei kai ap silloin sitä numeroa tiedä..

Nyynän kokemus kuulostaa puhelinhäirikön toiminnalta. Minuakin piinasi sellainen ennen kuin hankin salaisen numeron.

Huom! Vaikka minulla on salainen numero, niin silti en tietääkseni ole Ap:n mainitsema soittaja.

Mulle tuli kerran himmee tekstari.. Siinä luki jotenki että:
"Hei XXXX (siinä siis mun etunimi) Oletko sinä se XXXX jonka kanssa vietin lauantai-iltaa Helsingissä ravintolassa. Jos olet, ota yhteyttä numeroon 000000000, haluaisin tavata uudelleen. Terveisin Mikko" Ja lopussa samanlainen rimpsu mitä tulee ku kyselee jostai Enirolta numeroo :D

Eli Mikko poika oli kadottanu treffinsä ja käytti hyväkseen duunipaikkaansa Eniroa löytääkseen naisensa :laugh: :laugh:

Juu ja en todellakaan ollut minä.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos se on salainen numero, niin ei kai ap silloin sitä numeroa tiedä..

no kuule se voi olla salainen vaikka se numero näkyyki soittaessa. kun tuota ei enirosta löytyny niin oletan sen olevan joko salainen tai prepaid. katsos kun sieltä puhelimen asetuksista voi muuttaa niin että numero näkyy soitettaessa ;)

Mä en koskaan vastaa salaisiin numeroihin enkä myöskään numeroihin joita en tiedä.. Jos siellä joku jolla oikeasti on asiaa niin lähettää viestin tai jättää viestin vastaajaan.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Nyynän kokemus kuulostaa puhelinhäirikön toiminnalta. Minuakin piinasi sellainen ennen kuin hankin salaisen numeron.

miun numero onki salainen :) eli kuka tahansa ei sitä oo voinu saaha.

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Mä en koskaan vastaa salaisiin numeroihin enkä myöskään numeroihin joita en tiedä.. Jos siellä joku jolla oikeasti on asiaa niin lähettää viestin tai jättää viestin vastaajaan.. :)

en muuten meinaa miekään soittaa tuohon. luultavasti se oli väärä numero koska ei oo soittanu uuestaan eikä laittanu tekstaria.

Minulle tuli joskus vuosia sitten viestejä oudosta numerosta "Hei Suzanna, do you remember me?" Vastasin ettei minun nimeni ole Suzanna niin tuli viesti että "don't you remember me?"

Siihen en enää mitään vastannutkaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

miun numero onki salainen :) eli kuka tahansa ei sitä oo voinu saaha.

Salaiseenkin numeroon pystyy soittamaan, jos valitsee numeroita summamutikassa. Sitten vain pistää ylös ne numerot, joista ei vastaa riidanhaluisen miehen ääni ja kohta on mukava häirintälista kasassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Minulle tuli joskus vuosia sitten viestejä oudosta numerosta "Hei Suzanna, do you remember me?" Vastasin ettei minun nimeni ole Suzanna niin tuli viesti että "don't you remember me?"

Siihen en enää mitään vastannutkaan. :D

Olisit vain vastannut, että "I do remember you asking me five seconds ago if I remember you."

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
"Hei XXXX (siinä siis mun etunimi) Oletko sinä se XXXX jonka kanssa vietin lauantai-iltaa Helsingissä ravintolassa. Jos olet, ota yhteyttä numeroon 000000000, haluaisin tavata uudelleen. Terveisin Mikko" Ja lopussa samanlainen rimpsu mitä tulee ku kyselee jostai Enirolta numeroo :D

Eli Mikko poika oli kadottanu treffinsä ja käytti hyväkseen duunipaikkaansa Eniroa löytääkseen naisensa :laugh: :laugh:

Mulle tuli kerran vähän samantyylinen viesti. Tai siis se tyyppi ei kysellyt olenko hänen treffinsä vaan oli ihan varma siitä. Kyseli kuulumisia ym. ja lopuksi soitti, kun väitin etten tunne häntä.
Ei meinannut uskoa millään, että oli väärä ihminen kysessä. Mun numeron hän kuitenkin oli saanut joltain tytöltä :o
Olis se sitten mutkin treffannut, mutta mä olin juuri löytänyt nykyisen aviomieheni :D

Alkuperäinen kirjoittaja syklis harmailee:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Mulle tuli kerran vähän samantyylinen viesti. Tai siis se tyyppi ei kysellyt olenko hänen treffinsä vaan oli ihan varma siitä. Kyseli kuulumisia ym. ja lopuksi soitti, kun väitin etten tunne häntä.
Ei meinannut uskoa millään, että oli väärä ihminen kysessä. Mun numeron hän kuitenkin oli saanut joltain tytöltä :o
Olis se sitten mutkin treffannut, mutta mä olin juuri löytänyt nykyisen aviomieheni :D

Anteeks, varmaan mun syy.. Oon joskus baarissa päässyt perskärpäsestä eroon kun oon vaan luetellut sille jotain numeroita..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Anteeks, varmaan mun syy.. Oon joskus baarissa päässyt perskärpäsestä eroon kun oon vaan luetellut sille jotain numeroita..

Reilu temppu, heh heh... Pistäisit edes muistiin sellaisen numeron, joka ei varmasti ole käytössä. Yksi minun entinen numeroni on sellainen ja käytän sitä vastaavissa tapauksissa.

Ollessani vielä teini, joku outo numero soitti ja vastasin nimelläni. Toisesta päästä alkoi nuori mies vuolaasti pyytelemään anteeksi viimeviikonloppuista törttöilyään, oli tainnut kovastikin harjoitella ja kuulosti katuvalta. Ei vain meinannut millään mennä kaaliin, että soitti väärälle henkilölle :D Mun nimisiä tässä maailmassa on aika paljonkin. Kysyin mistä oli saanut mun numeron, ja kertoi soittaneensa numerotiedusteluun.

Ei siinä mitään, olis varmaan vaan pitänyt antaa osoitekin, että lähettää suklaata ja kimpun ruusuja :laugh:

Yhteistyössä