Sain ihanan puhelun!!!!!!!!!!!!!Sossusta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnnaBuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnnaBuu

Aktiivinen jäsen
29.07.2009
1 029
0
36
Ekaa kertaa saatiin spr hyväjoulu mieli keräyksen 70e lahjakortti jouluksi. :heart: Haen sillä kaikki jouluruuat,vähän laitan itse lisää niin sillä saadaan kaikki ruuat jouluksi kun kinkku on pakkasessa jo valmiiksi. :heart:

(Eikä olla koskaan oltu sossun asiakkaita,tiedoksi tämä kun kuitenkin joku alkaa sossun elätiksi sanomaan.)

Pakko hehkuttaa kun tuli niin hyvämieli ja tarpeeseen tulee! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:
miten tollasen saa?

Ei mitään hajua,ei me olla mitään haettu tai mitään.Soittivat ihan yllärinä.

Onkohan joku ilmoittanut teidät, joku ystävä tai sukulainen? :)

En kyllä osaa sanoa,aika jännä tosiaan että mistä ne meidät oli pongannu? :D Oliskohan tosiaan joku tuttu ilmoittanut?Ei puhuneet mitään enkä kysynytkään,menin niin ilosta sekaisin et melkein kyynel silmässä kiittelin kauniisti. :D

Onko teillä jokin "syy", esim lomautus, työttömyys ja oletko yh? Olisko neuvolasta voitu vinkata? Meillä ainakin terkkari kyseli taloudellisesta tilanteesta kun tiesi että mies on ollut lomautettuna (ja mä "tyhmä" menin rehellisesti kertoon että ei ole talousvaikeuksia, eli meille ei oo ainakaan tulossa mitään) :saint: No ei kyllä tarvittaiskaan! Ihana että ne saa jotka oikeesti tarttee. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä!:
Mä en tajua, miten joku jolla on varaa maksaa laajakaistayhteydestä, kehtaa ottaa vastaan köyhille suunnattuja avustuksia.

Nii-i. Saattaa jopa sisältyä vuokraan, tai maksaa kympin kuussa.

Niin mutta jos se esim.sisältyy vuokraan ei sitä nettiä saa käyttää ettei vain kukaan pääse murisemaan.

Yhteistyössä