sain ihan hullun idean:-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja secret
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

secret

Vieras
tai no ei mikää kovin hullu, mutta ollaan miehen kanssa jo pitkään mietitty (tai minä eniten )naimisiin menoa.
ajatteöin ett' kun tässä ollaan jo yli 10 vuotta yhdessä oltu ja kihloissakin useampi vuosi niin jos vaan paukataan maistraattiin ja vannotaan valat..

ei kerrota kellekään ja laitetaan tekstiviesti jälkikäteen sukulaisille.tiedän nimittäin jo nyt että jos pidetään ihan häät.niin niistä tulee sellainen hulabaloloo että karataan ennemmin.

entäs miten jos menee laivalla naimisiin..et voiko siel mennä..tyyliin kapteeni vihkii :-D onko laivalla pappia tai tuomaria paikalla

pitää keskustella miehen kanssa..kutkuttaa jo ajatuskin karata naimisiin :-) tosin muutama sukulainen saattaa suuttua, mutta meidän asiahan se on ja kun haluan naimisiin en niitä juhlia..ei olla yhtään sen tyylisiä.ja täsät syystä tätä asiaa on viirattu näinkin monta vuotta.minä olen ollut se kuka on ne juhlat halunnut, mut nyt kun olen asiaa pohtinut niin en edes halua niitä..kai sitä vaan ajatteli että kun kaikki muutkin.

Yhteistyössä