Sain huipputuloksen ÄO-testissä

  • Viestiketjun aloittaja Kolikon oikea puoli
  • Ensimmäinen viesti
............
mä sain kerran 129 ihan vaan summissa painelin niitä. oikeasti en tajua tosta testistä yhtään mitään. ajatuksen kanssa tulos oli joku 90. En pidä itseäni silti tyhmänä. Tuo vaan mittaa yhdenlaista älykkyyttä.
 
............
Huomaa, että:
a) et ole tehnyt koskaan Mensan testiä
b) sinulla ei ole mitään hajua todennäköisyyslaskennasta
en kyllä väittänytkään että olen juuri mensan testiä tehnyt. eiköhän aloittajakin ole tehnyt jonkun äo testin netissä.

enkä kyllä tiedäkään mitään todennäköisyyslaskennasta.

Mutta fakta on että tekemästäni äo testistä tuli tulos 129.
 
"psykologi"
Mensan testi ei anna älykkyysosamäärää. ÄO tulee WAIS -testistä. Ja maksimi ei ole 100. Ja sitä ei voi tehdä netissä. Nettitesteistä voi vähentää sen 20p niin ollaan sielläpäin, jos testi on lähelläkään oikeaa.
 
"siru"
Yliopistossa opiskeleva kaverini pisti seinälleen kerran äö-testin, jossa oli saanut tuloksen 120 tms. Kokeilin vähän ja sain nopeasti 143 pistettä. Kyllä se vähemmän kouluttautunutkin voi olla älykäs!
 
[QUOTE="siru";30145679]Yliopistossa opiskeleva kaverini pisti seinälleen kerran äö-testin, jossa oli saanut tuloksen 120 tms. Kokeilin vähän ja sain nopeasti 143 pistettä. Kyllä se vähemmän kouluttautunutkin voi olla älykäs![/QUOTE]

Jep. Varsinkin äö-testillä.
 
"xxxxx"
Minä olen helvetin älykäs. Kuulun siihen parempaan pariin prosenttiin. Ei se automaattisesti auta mitään. Minulla on kaikki paitsi ihmissuhteet päin honkia. Työttömänä ja rahattomana seitsemättä vuotta. Älykkyydelle se ja sama. Parempi olisi että olisi oppinut lapsesta saakka tekemään menestyksen eteen töitä. Vaihtaisin äo:n isompaan munaan ja/tai pankkitiliin koska vain.
 

Yhteistyössä