R
Riepulainen
Vieras
Menin aamulla päivystykseen kipeän hampaan takia ja se piti sitten poistaa. Hammaslääkäri kirjoitti minulle tämän päivän (olin menossa iltavuoroon) saikkua ja vein äsken sen lapun töihin. Hirvee valitus alkoi miten en voinut aiemmin ilmoittaa etten tuu vuoroon (no haloo, enpä tiennyt että hammas poistetaan) ja miten muut joutuu tekemään iltavuoron. Okei, ymmärrän että ottaa päähän mutta en helvetissä mene töihin kun kyseessä on kuitenkin fyysinen työ ja se lääkäri sanoi että ei saa mennä. Työkaveri itse kuulema olisi tullut jos pelkkä hampaanpoisto ollut. Sanoin että ihan vapaasti voi omalla saikullaan töihin mennä, jos huvittaa mutta että itse menen kotiin lepäämään. Valvoin koko yön kipeän hampaan takia ja oon ihan väsynyt nyt hammaslääkärin jälkeen, kun se pelkääminen (mullon hammaslääkärifobia) vie voimat.
Ärsyttää tämmöinen.
Ärsyttää tämmöinen.