T
TälläkertaaHarmaana
Vieras
Niin, näin siinä nyt kävi. Mies hermostu kun huusin, tönäs lapsen matkasängyn päälle ja paukutti mun päätä seinään, josta heitti mut lattialle ja samalla käsi osu nukkekotiin halkaisten talon katon että mun käden verinaarmulle.. siinä se mua vielä potkas 2 kertaa ja sylki päälle, haukku lehmäks ja käski pitää turvan kiinni. Lopuks heitti mun puhelimen seinään, se rikkoutu. Töiden puolesta tarvitsen välittömästi puhelinta, mutta eipä ole varalla muita puhelimia.
Tyttö 2v katsoi vierestä kun äiti itki. Nyt pitäs lähtee töihin, selkään sattuu kun potki, kädessä haavat. Kunhan huomisen jaksan vielä töissä, niin sitten lähden evakkoon tytön kanssa, turvaan mieheltä. Etsin oman asunnon. Pelottaa, hävettää ja itkettää. En tule enää ikinä takaisin tähän asuntoon.
Tyttö 2v katsoi vierestä kun äiti itki. Nyt pitäs lähtee töihin, selkään sattuu kun potki, kädessä haavat. Kunhan huomisen jaksan vielä töissä, niin sitten lähden evakkoon tytön kanssa, turvaan mieheltä. Etsin oman asunnon. Pelottaa, hävettää ja itkettää. En tule enää ikinä takaisin tähän asuntoon.