Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyl se vaan on aina yhtä märkää ja lämmintä, kivaa
Ekan kerran?Alkuperäinen kirjoittaja Olen tatuoitu jätkä!:Olen tatuoitu jätkä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyl se vaan on aina yhtä märkää ja lämmintä, kivaa
Samaa mieltä. Pitää kaikenlaista häärätä, että sitä pimperoo saa. Ulkoiluttaa lapsia, tehdä ruokaa, siivota jne. Mut yleensä mitä enemmän häärää sitä enemmän saa pimperoo.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyl naisilla on niiiiiin kova ase käytössään toi pimpero, et ei mitään järkee
Tuossa käy vielä huonosti! :attn: Tänään se muija varmaan nyrpistelee nenäänsä, kun pimpero valuttaa kullimehua pikkareihin, parin viikon päästä se kiroilee, kun on tahtomattaan paksuna ja muutaman kuukauden päästä kiroilet sä, kun tulee isyyshaaste käräjäoikeudelta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyl naisilla on niiiiiin kova ase käytössään toi pimpero, et ei mitään järkee
Ootko tehnyt huonot työt? Jos tekee hyvät työt, niin ei siellä kukaan perään huuteleAlkuperäinen kirjoittaja pahanilmanlintu:Tuossa käy vielä huonosti! :attn: Tänään se muija varmaan nyrpistelee nenäänsä, kun pimpero valuttaa kullimehua pikkareihin, parin viikon päästä se kiroilee, kun on tahtomattaan paksuna ja muutaman kuukauden päästä kiroilet sä, kun tulee isyyshaaste käräjäoikeudelta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyl naisilla on niiiiiin kova ase käytössään toi pimpero, et ei mitään järkee
Tais ollakin harvinainen juhlapäivä, vai mitä? Onnea siitä onnenpotkusta!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyl se vaan on aina yhtä märkää ja lämmintä, kivaa