Sain eilen neljää miestä yhtäaikaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kimppakivaa:
Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
Alkuperäinen kirjoittaja kimppakivaa:
Voi kuulkaa, kyllä tollaiseen mukaan lähtevät miehet rakastaa seksiä sen monissa muodoissaan ja nauttii täysillä joka hetkestä. Miehiä on niin paljon tarjolla ryhmäseksiin, että ovat onnessaan kun pääsevät mukaan. Ja voin myös kertoa, että hyvin paljon näistä tarjolla olevista miehistä on varattuja...
Tuollaiseen mukaan lähtevät ovat yleensä päissään, eivätkä kadulla paljon tunnista kun vastaan tulevat.
Näitä juttuja voi harrastaa myös suunnitelmallisesti ja kahvilla käynnin jälkeen, eli ei todellakaan ole pelkkiä kännijuttuja.
Niimpä olen samaa mieltä. Ei nämä nyt mitään känni juttuja ole. Kunhan mammat vaan halua "selitellä" itselleen asiat parhain päin.
 
Hauskaa luettavaa ja tosiasiahan on että sanotte mitä sanotte, mutta paljon on luettavissa kateellisuutta rivien välistä.. Vaikkakin kommetteja oli tietenkin myös "aidoilta", ei asiaa ymmärtäviltä :p
Kyllä nämä asiat voi hoitaa myös selvinkin päin, mutta hankalaa se saattaa olla, ehkä 2-3miestä onnistuu helposti, mutta 4 alkaa olla vaikeampaa....
Itse oon yrittänyt samalla kokoonpanolla, mutta nainen lupautui vain kahdelle ja olin itse se toinen niistä ;)
Paikkakunnallahan ei oo väliä näissä asioissa, mutta onhan täällä etelässä kuitenkin isommat "kalastus" alueet ja harvoin kukaan niistä saa kuulla jos ei sit itse halua sitä..
Mä oon tääl eteläs siks just viihtynyt kun saa pitää "sala" kivaa, mutta kuitenkin aina riskinsä tietäen..Se antaa lisälatausta..
Mut nyt hieman karkaa ajatus aiheesta, joten annan puheenvuoron seuraavalle
Harmi kun ketju aloittajan ei oo sattunut mun kohdalle, se kiva nyt osui muille miehille :whistle: :wave:
 
CVT
Onnea!
Kerran olen ollut yksi onnekkaista kolmesta jotka porukalla yhden naisen kanssa pedissä puuhas ja täytyy sanoa että olipahan lystiä ja hauskaa. Tilanne tuli ihan ex tempore ja siks ehkä niin hyvin onnistuikin. Neljä miestä olisi kenties ollut vielä parempi!
 
No juu, kokemusta on mullakin tuollaisesta 1n + 4m kokoonpanosta (minä siis yksi miehistä), ja olihan se nastaa! Nainen todellakin osasi ja nimenomaan HALUSI nauttia tilanteesta - saada kerrankin kunnolla, jotkut siitä vain tykkäävät. Kaikki eivät tykkää ja sehän heille sallittakoon. Me miehet olimme keskenään tuttuja, ja homma oli kaikista todella nastaa ja ah, niin pahuksen kiihottavaa.

Parhaat kokemukset ovat mulla kuitenkin olleet 2m + 1n kokoonpanosta - siinäkin nainen kyllä saa ihan kunnolla (ja aina on saanut myös tarpeeksi!), mutta touhu on pikkuisen intiimimpää ja henkilökohtaisempaa.

Mutta: Kaikkihan eivät kaikesta tykkää, mutta kyllä mielestäni (lähes) kaikkea kannattaa kokeilla ja antaa itselleen mahdollisuus. Rohkeutta ja urheilumieltähän se kyllä vaatii. Joskus se sitten kannattaakin ;)
 
sahram
hahhahhaa mahtoi olla eukolla paikat ruvella,,ja ukot jonossa odottaa vuoroaan...että pääsee samaan viemäriin tökkäämään..varmaan sit piilohomostellaan samalla, kun muuten ei uskalla..jessus kyllä näitä pellejä riittää.mut jokainen tekee tavallaan..kuhan ei satuta ketään..mut sitten kun tosissaan yksin miettii,niin varmasti sattuu..henkisesti..kun ei jaksa enää selitellä itselleen miten hauskaa oli ...ja tiedätte sen..
 

Yhteistyössä