Varmaan suunnittelee vaihtoa nuorempaan, ku mä vaan vanhenen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:Mitä pahaa se on tehny? B)
Ei kait se silloin ois sua enää "lahjoilla" muistanu jos tommottista aikois :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Varmaan suunnittelee vaihtoa nuorempaan, ku mä vaan vanhenen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:Mitä pahaa se on tehny? B)
No mut kysyttiin mitä pahaa se on tehnyt.. niin ehkä se suunnittelee sit sellasta, sehän selittäisAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:Ei kait se silloin ois sua enää "lahjoilla" muistanu jos tommottista aikois :heart: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Varmaan suunnittelee vaihtoa nuorempaan, ku mä vaan vanhenen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:Mitä pahaa se on tehny? B)
Ei tietenkään, akathan ne niihin nuorempiin aina vaihdetaanAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Eiks se sit vanhene? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Ei tietenkään, akathan ne niihin nuorempiin aina vaihdetaanAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Eiks se sit vanhene? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:mitä noista lahjoista sit voi päätellä..?
sua ei saa ikinä kiinni, teet pahaa ruokaa ja hygienia on mikä on.
KiittiAlkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:mitä noista lahjoista sit voi päätellä..?
mä sain kerran synttärilahjaks siivousvälineitä. :kieh:
no onnea kuitenkin!! :flower: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja silittäjä:Selitykset:
1. Kännykkä - että voisi vahtia, ettet ole vieraissa
2. Paistinpannu - sut on tarkoitettu hellan ääreen
3. Sähköhammasharja - sooloseksiä varten, että mies saisi edes joskus levätä
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:mitä noista lahjoista sit voi päätellä..?
Tai et eukolla on tapana heitellä kännykkää suutuspäissään ja nyt se pentele meni hajoamaan, hän ei koskaan paista pihvejä tai lättyjä kun ei oo pannua - no nyt on ja ostamalla naiselle sähköhammasharjan, pääsee oikeesti itte sillä leikkimään.