Sain 500 jolla pitäis ostaa itselleni jotain kivaa. En keksi mitään !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mom"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mom"

Vieras
Olen lihonut joten en osta vaatteita
Matka kesäksi on jo varattu, maksettu
Asuntolaina melkein maksettu, en lyhennä nyt sitäkään.
Kerrankin voisin törsätä ja humputella mutta sitten en keksi mitään ostettavaa...
Keittiön hella on tietty 15-vuotias. Sen voisin uusia mutta se on tylsä ostos.
Lapsi toivoo Jopoa. Siihen raha riittäis. Mutta eihän se ole mulle..
Mitä sinä ostaisit ?

Voi, mulla olis kyllä käyttöä tolle rahalle :) Kevääksi pitäisi ostaa itselleni uusi takki ja kengät. Pitäisi käydä kampaajalla. Uusi laukkukin olisi kiva, oikeasta nahasta tuon keinonahkaisen tilalle...

Kyllähän sitä keksis vaikka mitä, mulla kun ei yleensä ole mihinkään ylimääräiseen varaa. Kodin sisustamiseen laittasin ainakin osan tai mitä nyt vaan mieleen juolahtaa, mutta takrkaan sen varmaan harkitsisin mihin rahan laittasin, koska on niin harvinaista herkkua toi ylimääräinen.

Laukku mullekin tuli mieleen, tai keräätkö jotain astiasarjaa?
Jos mulla ois toi 500 hukattavana, ostaisin jotain joka säilyy (en siis söis ja jois) ja sellaisen yhden jutun että muistan että juuri tuohon käytin rahan. Noh, astioita tolla saa useamman, mutta kuitenkin.

[QUOTE="vieras";27899078]Minäkin meinasin laittaa, että kuntosalille jäsenyys, ja kuntokartoitus. Siinä olisi sulle kauaskantoinen lahja itsellesi.[/QUOTE]

Hieno idea, mutta missä myydään motivaatiota ?
Siitä on nyt puute, rahasta ei.

[QUOTE="Mom";27899093]Hieno idea, mutta missä myydään motivaatiota ?
Siitä on nyt puute, rahasta ei.[/QUOTE]

Siksipä se alkukartoitus, ja vaikka muutama personal trainerin tunti. Ajattele, sulla ois kesällä lomalle timmi kroppakin. Kyllä se motivaatio tulee mukana, kun olet muutaman satasen pulittanut. :)

Mulla olis vaikeuksia päättää ostaisinko "arkeen kivan lisän" eli jonkun "tabletin" (iPad tms) vai sarjakortin hierontaan tms. Tota tablettia oon kaivannu usein mm lapsia nukuttaessa ja muina vastaavina hiljaisina hetkinä kun en voi olla koneella (siis istua tässä pöydän ääressä),mutta koko kroppa on niin ikijumissa että hieronta"sarja" tekis kyllä hyvää..

[QUOTE="vieras";27899111]Mulla olis vaikeuksia päättää ostaisinko "arkeen kivan lisän" eli jonkun "tabletin" (iPad tms) vai sarjakortin hierontaan tms. Tota tablettia oon kaivannu usein mm lapsia nukuttaessa ja muina vastaavina hiljaisina hetkinä kun en voi olla koneella (siis istua tässä pöydän ääressä),mutta koko kroppa on niin ikijumissa että hieronta"sarja" tekis kyllä hyvää..[/QUOTE]

Hoh, jos tabletin erehdyt hankkimaan, niin et enää voi olla ilman. On se vain niin kätevä peli.

Uusimmat

Yhteistyössä