säilytättekö kaikki lapsen isommat tavarat (esim. pinnasänky, kaukalo, rattaat, jatkettava sänky yms)..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
..seuraavaa lasta varten? jos siis on vaikka ajattelette että tuutte raskaaks 3v. -> päästä..

mietin vaan tässä että ku kuopus on nyt 2v ja mä ehkä haluisin lapsen vielä 2v vuoden päästä.. :) kaukalo meillä on ostettu v.2003 lopussa, eikös niissä on yleensä joku rajoitus?? (oliko se että 5v vanhaa kaukaloa ei enää kannattais käyttää tai jotain?)

kannattaako niitä säästää vai onko parempi sit ostaa kaiken uutena? miten te ootte tehny?

Pinnasängyn annoin lainaan veljen perheelle, kärryt myin ja kaukalon säilytin. Sänky on edelleen lainassa, kaukalo taas käytössä ja kärryt ostin uudet käytetyt. Eli isompia en säilytä varastossa, vaan myyn tai annan eteenpäin.

mua ainakin harmitti suunnattoman paljon kun toisen lapsen jälkeen hävitin kaikki ja sit halusinki lisää lapsia ja kaikki oli hommattava uudestaan. varsinki harmitti kun vaatteet olin hävittäny.

Laitoin kiertoon toisen lapsen jälkeen kaikki muut paitsi yhdistelmävaunut,niitä vielä tarvitaan.Melkovarmasti meillekin vielä joskus ainakin yksi lapsonen tulee,mutta vasta joskus "vuosien" päästä,joten ei vaan riitä säilytystila kaikelle sille tavaralle.Luotan siihen,että sitten olisi jo meidän muillakin kavereilla pikkuisia joilta sitten taas vastaavasti liikenisi kiertoon... :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
..seuraavaa lasta varten? jos siis on vaikka ajattelette että tuutte raskaaks 3v. -> päästä..

mietin vaan tässä että ku kuopus on nyt 2v ja mä ehkä haluisin lapsen vielä 2v vuoden päästä.. :) kaukalo meillä on ostettu v.2003 lopussa, eikös niissä on yleensä joku rajoitus?? (oliko se että 5v vanhaa kaukaloa ei enää kannattais käyttää tai jotain?)

kannattaako niitä säästää vai onko parempi sit ostaa kaiken uutena? miten te ootte tehny?

Säilytin kaikki. Ei koskaan päätetty, milloin se toinen tehdään, ois voitu tehdä milloin vain. Siis ei päätetty, että vuonna x vasta tehdään.

Kuumimmat

Yhteistyössä