Alkuperäinen kirjoittaja ai :Niitä taudin aiheuttajia on kuule niin paljon liikkeellä ettet tiedäkään. Entäs päiväkodin tädit, jotka tulee puolikuntoisina töihin tai joitten lapset tai mies on kipeinä kotona???Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Eli vanhemmat kipeinä kotona, vievät lapsen tarhaan. Siinä sivussa vievät pöpöt tarhaan ja kas kummaa kun sitten taas valitetaan:" Älkää viekö niitä sairaita lapsia hoitoon!" "Pitäkää sairaat lapset kotona!"
Entisen päiväkodin hoitotäti tuli päiväkotiin töihin, koska lääkäri ei kuulemma jatkanut sairaslomaa. täti oli niin kipeä, ettei ääni kulkenut. Ja kas, päivä tai kaksi ja omallani oli tasan sama kurkkukipu ja angiina, kiitos tädin!
Niin mitä siitä sitten. Jos mä voin jotain tehdä sen eteen ettei tuolla pk-.ssa kaksi ryhmää sairastu mun tautiin niin kyllä mä sen teen. Ja tiedän että pöpöjä on jokapuolella ja niitä leijuu siellä ja täällä. Mutta jos mä pidän omat pöpöt kotona niin silloin ne eivät ainakaan ketään tartuta.
Mun likka ainakin jo niin iso, että voin laittaa videon pyörimään ja mennä itte sänkyyn makoilemaan. Ja kyllä se on aika hemmetin raskasta pyöräillä tai kävellä yht. 3 kilsaa mikä likan hoitopaikkaan ja takaisin on, jos on oikeasti kipeä. Jos sellaista pitäisi tehdä joka päivä oman sairastamisen ajan, niin ei siinä kyllä nopeasti paranemaan pääse. Kun se lapsi pitää sieltä hoidosta hakeakin...Alkuperäinen kirjoittaja minä:niin tota just. Eli jos ei pysty olemaan töissä, niin miten ihmeessä pystyy hoitamaan lapsia kotona.Alkuperäinen kirjoittaja yks:Ilmeisesti täällä on näitä feikkikipeitä aika paljon...työnantajat tykkää...
Alkuperäinen kirjoittaja ai :Niitä taudin aiheuttajia on kuule niin paljon liikkeellä ettet tiedäkään. Entäs päiväkodin tädit, jotka tulee puolikuntoisina töihin tai joitten lapset tai mies on kipeinä kotona???Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Eli vanhemmat kipeinä kotona, vievät lapsen tarhaan. Siinä sivussa vievät pöpöt tarhaan ja kas kummaa kun sitten taas valitetaan:" Älkää viekö niitä sairaita lapsia hoitoon!" "Pitäkää sairaat lapset kotona!"
Entisen päiväkodin hoitotäti tuli päiväkotiin töihin, koska lääkäri ei kuulemma jatkanut sairaslomaa. täti oli niin kipeä, ettei ääni kulkenut. Ja kas, päivä tai kaksi ja omallani oli tasan sama kurkkukipu ja angiina, kiitos tädin!
Mulla on tämä ongelma nyt päällä. Jos hoitolapsi on ihan törkeessä räkätaudissa niin sen voi passittaa kotiin tartuttamasta muita. Itellä ihan karmiva yskä ja nuha, enkä saa saikkua kun ei ole kuumetta!! Mulla ei edes yleensä nouse kuume..