hmm.... miten niin tietenkin?? Jos on saikulla ja ei pysty töitä tekeen niin eihän sitä pysty silloin lapsiakaan hoitamaan!!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kotona. Tietenkin.
Meillä lapset ovat aina viihtyneet kotosalla ja tykänneet vapaa päivistä vaikka äiti tai isä ei jaksaisikaan leikittää ja peuhata. Ovat aika rauhallisia tapauksia.Alkuperäinen kirjoittaja yks:saanko kysyä, että miksi se lapsi pitää ottaa pois hoidosta, jos olet kipeä? ...
juurikin näinAlkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Riippuu syystä miksi olen saikulla.
toi on just niin väärä ajattelutapa. Se sun lapsesi nimenomaan saa sen taudin sulta kun sun ympärilläs pyörii ja kun sä olet terve, on lapsellasi taudin itämisaika ohi ja sairastuu tod.näk. seuraavana pv:nä. Ja lapsethan voivat kantaa tautia vaikka itse eivät sairastuisi.Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Jos olen oksennus/ripuli taudissa tai kuumessa/flunssassa niin EN vie lastani tarhaan muita tartuttamaan.
Mihin veit lapset kun olit kotiäiti tai lapset lomalla ja sairastut?Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:niin olen todella kipeä..enkä siten voi lapsia hoitaa..t :/
niin tota just. Eli jos ei pysty olemaan töissä, niin miten ihmeessä pystyy hoitamaan lapsia kotona.Alkuperäinen kirjoittaja yks:Ilmeisesti täällä on näitä feikkikipeitä aika paljon...työnantajat tykkää...
En tiedä millaisessa tarhassa sun lapset ovat, mutta meillä ne on kuitenkin tarhassa vain päivisin, joten öisin ovat kotona ja mun ympärillä pörräävät.Alkuperäinen kirjoittaja yks:toi on just niin väärä ajattelutapa. Se sun lapsesi nimenomaan saa sen taudin sulta kun sun ympärilläs pyörii ja kun sä olet terve, on lapsellasi taudin itämisaika ohi ja sairastuu tod.näk. seuraavana pv:nä. Ja lapsethan voivat kantaa tautia vaikka itse eivät sairastuisi.Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Jos olen oksennus/ripuli taudissa tai kuumessa/flunssassa niin EN vie lastani tarhaan muita tartuttamaan.
Mä olen nyt kotona vauvan kanssa, eskari on koulussa ja keskari pk:ssa 3xvko...mutta mä tosiaan olen harvoin sairaana, kerran tai pari vuodessa. Ja kun olen ollut, niin mummi on ollut meillä sen aikaa kun mies on ollut duunissa ja kerran viime vuonna mies oli yhden päivän himassa mun sairauden vuoksi, kun mummi ei päässyt.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Mihin veit lapset kun olit kotiäiti tai lapset lomalla ja sairastut?Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:niin olen todella kipeä..enkä siten voi lapsia hoitaa..t :/
Niitä taudin aiheuttajia on kuule niin paljon liikkeellä ettet tiedäkään. Entäs päiväkodin tädit, jotka tulee puolikuntoisina töihin tai joitten lapset tai mies on kipeinä kotona???Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Eli vanhemmat kipeinä kotona, vievät lapsen tarhaan. Siinä sivussa vievät pöpöt tarhaan ja kas kummaa kun sitten taas valitetaan:" Älkää viekö niitä sairaita lapsia hoitoon!" "Pitäkää sairaat lapset kotona!"