saikos monikin vv ketjusta bannia

en ehtiny sitä ketjua ees lukemaan. mutta kovastihan siittä oli täällä eilen aamullaki polemiikkia... :whistle:

ja Ravistettava: se ketju on poistettu jo...

Alkuperäinen kirjoittaja VoLvoTyTTö:
mulle näköjään napsahtanu :laugh: :laugh: :laugh:oli tullut oikein privaa tältä prinses mikä lie tyypiltä :whistle:

Ja sit sä vielä teet tällasen typerän alotuksen. Oikein ylpeänä siitä että haukut ja loukkaat.
Luulis että hävettää käytös, sä oot just sellanen koulukiusaaja tyyppi joka satuttaa muita.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
mulle näköjään napsahtanu :laugh: :laugh: :laugh:oli tullut oikein privaa tältä prinses mikä lie tyypiltä :whistle:

Ja sit sä vielä teet tällasen typerän alotuksen. Oikein ylpeänä siitä että haukut ja loukkaat.
Luulis että hävettää käytös, sä oot just sellanen koulukiusaaja tyyppi joka satuttaa muita.

no huh huh...

mä kirjotin yöllä viimisen..kun se ninatt jotai kitisi et oon kirjottanu jotain..blaa blaa..mitä en kirjottanu..aamulla oli tää mode täti tiukkana pistäny privaa :whistle:

Oletkohan hiukka yksinkertanen?

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Tää on just niin totta. Ite rinnastan kyllä koulu- ja nettikiusaamisen, jotkut ei tunnu sitä tajuavan et voi loukata vaikkei kasvotusten kiusaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Mikä vv-ketju? :D

Taisit sinäkin siihen jotain kirjoittaa =)

Joo, mutta missä vaiheessa se meni tappeluksi? Siis jos se on se ketju, missä puhuttiin perhepedistä, pitkästä imetyksestä, jne?

Joo, rupesi menemään siihen pisteeseen että ap alkoi satuilemaan, että täysimetys on luotettava ehkäisykeino, ja näinollen lasten luonnollinen(?) ikäero on 3-4v, mitä en vieläkään ymmärrä miten tää on mahdollista. Ja sit että jos lapsella on jokin vamma tms. poikkeavuus, niin yleensä äiti on kuulemma toiminut jotenkin väärin.. jne. :o

Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:
mä en ehtiny lukeen sitä vastausta mitä kyselin siittä kuppikäytöstä viikon yms ikäselle.. :'( sapettaa..

Mä luin kyllä lähes koko ketjun, mutta nyt ei tuu mieleen, et mitä kysyit?
Vai tarkoitatko siitä hörpytyksestä, joku siitä kyseli jotain?

Mikä vv-ketju? :D

Taisit sinäkin siihen jotain kirjoittaa =)

Joo, mutta missä vaiheessa se meni tappeluksi? Siis jos se on se ketju, missä puhuttiin perhepedistä, pitkästä imetyksestä, jne?

Joo, rupesi menemään siihen pisteeseen että ap alkoi satuilemaan, että täysimetys on luotettava ehkäisykeino, ja näinollen lasten luonnollinen(?) ikäero on 3-4v, mitä en vieläkään ymmärrä miten tää on mahdollista. Ja sit että jos lapsella on jokin vamma tms. poikkeavuus, niin yleensä äiti on kuulemma toiminut jotenkin väärin.. jne. :o
:o eihän kukaan voi olla pässi että uskoo imetyksen ehkäsevän :o huh..

Yhteistyössä