Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja VoLvoTyTTö:mulle näköjään napsahtanu![]()
![]()
oli tullut oikein privaa tältä prinses mikä lie tyypiltä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja VoLvoTyTTö:mulle näköjään napsahtanu![]()
![]()
![]()
Ja sit sä vielä teet tällasen typerän alotuksen. Oikein ylpeänä siitä että haukut ja loukkaat.
Luulis että hävettää käytös, sä oot just sellanen koulukiusaaja tyyppi joka satuttaa muita.
Alkuperäinen kirjoittaja VoLvoTyTTö:mä kirjotin yöllä viimisen..kun se ninatt jotai kitisi et oon kirjottanu jotain..blaa blaa..mitä en kirjottanu..aamulla oli tää mode täti tiukkana pistäny privaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:mut mikä ketju? mistä aiheesta..mä oon taas missannut kaikki.. epistä..
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mikä vv-ketju?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mikä vv-ketju?![]()
Taisit sinäkin siihen jotain kirjoittaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja VoLvoTyTTö:mulle näköjään napsahtanu![]()
![]()
![]()
Ja sit sä vielä teet tällasen typerän alotuksen. Oikein ylpeänä siitä että haukut ja loukkaat.
Luulis että hävettää käytös, sä oot just sellanen koulukiusaaja tyyppi joka satuttaa muita.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mikä vv-ketju?![]()
Joo, mutta missä vaiheessa se meni tappeluksi? Siis jos se on se ketju, missä puhuttiin perhepedistä, pitkästä imetyksestä, jne?
Alkuperäinen kirjoittaja ÄläItkeBaby:mä en ehtiny lukeen sitä vastausta mitä kyselin siittä kuppikäytöstä viikon yms ikäselle.. :'( sapettaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mikä vv-ketju?![]()
Joo, mutta missä vaiheessa se meni tappeluksi? Siis jos se on se ketju, missä puhuttiin perhepedistä, pitkästä imetyksestä, jne?
Joo, rupesi menemään siihen pisteeseen että ap alkoi satuilemaan, että täysimetys on luotettava ehkäisykeino, ja näinollen lasten luonnollinen(?) ikäero on 3-4v, mitä en vieläkään ymmärrä miten tää on mahdollista. Ja sit että jos lapsella on jokin vamma tms. poikkeavuus, niin yleensä äiti on kuulemma toiminut jotenkin väärin.. jne.![]()