sai mies kunnon naurut yöllä :D:D

mä näin ihanaa unta että mun tyyny oli mansikkajäätelöä :D mä sit yöllä nostin pääni tyynystä ja nuolaisin sitä (kamala pettymys minulle), mutta vierestä seuraavalle miehelleni tilanne sai aikaan kunnon naurut.. :LOL:

saan varmaan kuulla loppu ikäni tästä :ashamed:
 
:LOL: voin kuvitella!

eräänä yönä oli tökkasy miestäni ja ensin sanoin pienesti:
"kahvia.."
"Kahvia."
"Kahvia!"

ja sitte suoraan korvaan

"KAHVIA!!!"

mies polo hyppäs ilmaan ja katto kelloa ..3.00 melko tasan. "haluksä kahvia tähän aikaa yöstä?"
olin vaan nyökänny ja hymyilly.
"ootko sä hereillä"
sit pudistin päätäni ja kuorsasin :)
 
:LOL:
mä olen monen monta kertaa noussut istumaan ja alkanut miestä kääntämään toiselle kyljelle ja vielä kohentanut tyynyä.. tätä ennen yleensä sanon että nyt olisi sitten aika taas kääntyä :whistle:
 
Vaniljasuukko
toissailtana luin sängyllä makoillen satua pikkuiselleni. Väkisin meinasi omat silmät mennä kiinni, jotenkin sitte torkahdin ja näin kai unta jäätelöistä, havahduin siihen kun luettelin eri makuja:"mansikka, suklaa, mokka.." ja pikkuiseni huusi vieressä "NAM NAM!"
 
Itekkin oon sekoillut unissani mm. huitonut olematonta pientä lepakkoa ja silloin kun kummatkin lapset ollut vauvoja niin katsonut mies makaa vauvan päällä!
Pari kertaa herättänytkin et hei sä nukut vauvan päällä vaikka se on ollut tyyny tms. ja sit itekkin tajunnu et se nukkuukin omassa sängyssä. :D :kieh:
 
Kyllä meilläkin aiheutti pientä naurun rematusta aikoinaan se, kun mies erään baarireissun jälkeen luuli mua kebabkauppiaaksi :whistle: :LOL: Luulin, et mies on jo täydessä unessa, mut sit yhtäkkiä alko kuulumaan, että "rullakebab"....olin hetken aikaa että va ja kun kysyin, että mitä, niin mies toisti, että "rullakebab". Kysyin jatkoa ja hän halus tuplalihan siihen :LOL: Mähän laitoin sen ja kysyin vielä kaiken muun päätteeks, et tietääkö se, kuka mä oon ja vastas ihan pokkana, että "kebablihakauppias" :kieh: hetki meni yksin hiljaa naurusta repeillessä, mut kyl jossakin vaiheessa kävi jo mielessä, että tinttasenko!! En tinttassu, mut jälkeenpäin oon muutaman kerran palauttanu asian miehen muistiin ihan vain pieneks kiusaks :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
:LOL:
mä olen monen monta kertaa noussut istumaan ja alkanut miestä kääntämään toiselle kyljelle ja vielä kohentanut tyynyä.. tätä ennen yleensä sanon että nyt olisi sitten aika taas kääntyä :whistle:
Eipä ole vaikea arvata sinun ammattia.
:D
ei varmaankaan
:D onneks en enää työskentele sellasessa paikassa missä pitää käännellä, josko tää ajan kanssa jäis pois :whistle: ;)
 

Yhteistyössä