Sai bussikuski kuulla kunniansa :DD *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Ja vauhdissa taas tuo mun tyttö.. Lähettiin aamupäivällä Myyrmanniin kattelee tytölle syyskenkiä. Bussissa sit istuttiin ja saavuttiin risteykseen ja risteyksessä meille punanen valo. Kuski alko jo pitemmältä jarruttaan ja sit hitaasti valu kohti risteystä.. No, kävi sit tyttöö ahistaan ku oltii nii lähellä risteystä ja punanen valo vielä päällä!!!

Tää sit tomeralla äänellä huutaa että "Hei setä, älä aja vielä, nyt odotat, punanen valo!!" :snotty: :laugh: :laugh: Vitsit mä repesin ja kyllähän tuo kuskiki näytti nauravan :D Sit vaihtu vihree valo ja tyttö huus että "Nyt saa mennä!"

Mulle viel sit tokas kans et "Muistat äiti sit olla nätisti siel kaupas!"

Ihan älyttömiä juttuja tulee ton tytön suusta nykyään :D

:D

Tultiin hetki sitten tytön kans kaupoilta kotiin ja käveltiin asiaankuuluvasti jalkakäytävällä. Meidän takana ajotiellä käveli kaksi naista koiraa taluttaen.
Yhtäkkiä tyttö pysähtyi ja huusi naisille "Ei autotiellä saa kävellä!" Naiset oli niinkuin ei olis kuulleetkaan ja jatkoivat matkaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän harm.:

Tultiin hetki sitten tytön kans kaupoilta kotiin ja käveltiin asiaankuuluvasti jalkakäytävällä. Meidän takana ajotiellä käveli kaksi naista koiraa taluttaen.
Yhtäkkiä tyttö pysähtyi ja huusi naisille "Ei autotiellä saa kävellä!" Naiset oli niinkuin ei olis kuulleetkaan ja jatkoivat matkaa :D

Ihana! :heart:

Ne on nuo lapset niin tarkkoja noista säännöistä, meillä tuo tyttöki on oikee sääntöpoliisi, saa kyllä kaikki kuulla kunniansa jos väärin tekee :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän harm.:

Ihana! :heart:

Ne on nuo lapset niin tarkkoja noista säännöistä, meillä tuo tyttöki on oikee sääntöpoliisi, saa kyllä kaikki kuulla kunniansa jos väärin tekee :D

Bussipysäkillä tänään yks nuori poika heitti tupakantumpin maahan niin tyttö oli heti kommentoimassa kuuluvalla äänellä "Kato äiti, toi heitti maahan. Ei sais. Pitäis laittaa roskiin, eiks niin"

Monesti meidän ulkona olo menee kauhistellessa kuinka joku on heittänyt roskia maahan eikä vienyt roskiin ;)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Bussipysäkillä tänään yks nuori poika heitti tupakantumpin maahan niin tyttö oli heti kommentoimassa kuuluvalla äänellä "Kato äiti, toi heitti maahan. Ei sais. Pitäis laittaa roskiin, eiks niin"

Monesti meidän ulkona olo menee kauhistellessa kuinka joku on heittänyt roskia maahan eikä vienyt roskiin ;)

Ihan samanlaista se on meillä, tyttö on heti kommentoimassa jos jotai tollasta näkee. On jotenki niin kauheen sulonen siinä pienen ihmisen ehdottomuudessaan. Mun kaveri tossa kävi ja katteli mun käsityökirjaa. Tyttö siihenki tokas että "Älä koske äitin kirjoihin!" :D Oisinkohan joskus tytöllä näin sanonu.. :whistle: :D

asiasta toiseen..mekin oltiin tänään myyrmannissa, siellä oli eläinkaupan edessä näytteillä frettajä (?) ja hyi kun ne haisi pahalle! kuka sellasta lemmiksi ottais? ja aika kuivaa on tuolla myyrmannissa nykyään, tosi moni liike on kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja b:
asiasta toiseen..mekin oltiin tänään myyrmannissa, siellä oli eläinkaupan edessä näytteillä frettajä (?) ja hyi kun ne haisi pahalle! kuka sellasta lemmiksi ottais? ja aika kuivaa on tuolla myyrmannissa nykyään, tosi moni liike on kiinni.

Me huomattiin ne kans mut ei jääty sen kummemmin niitä töllistelee ku siinä oli sitä populaa sen verran.. Mä en muutenkaa siellä viihtyny, kauhee musiikinpauhu oli päällä ja sit viel joku muija huus mikrofoniin, tiiä sitä mitä siel oli ku oli ne jotku tarjouspäivät..

Otettiin sellanen tehoshoppaus, 20 minuutissa kolme kauppaa ja äkkiä ulos :D

Aivan huippu.

Mä olin kerran lasten kans kirkossa ja papilla puhe veny ja veny niin meidän poika käveli sinne kirkon eteen ja kailotti...
- Lopeta jos ku mä en jaksa enään istua.Minua pissattaa.

Pappi vaan tuumas. Mene käymään vessassa. Minä lopetan ihan kohta.

Yhteistyössä