Että sieppas äsken. Mulla oli klo 9 pyykki- ja tiskikone päällä ja lämmityskattilassa tulet. Piuuuu... sähköt meni poikki. Eikun kun pellit kiinni lämmitysjärjestelmästä et ei puut pala ja kattila keitä. Soitto sähköyhtiön vikailmoitukseen ja sieltä kerrottiin et on ilmoitettu alueen asukkaille et tänään on sähköt poikki klo 9 -11. Mä siinä et häh
ku ei meille ollut tullut ilmoitusta. Eikun kytevät puut hanskojen kanssa vesiastiaan (onneksi olin kerännyt saaveihin räystäiden alle vettä kukkapenkeille et löyty vettä kun ei pumppu nosta ilman sähköä). Sit soitin asiakas palveluun ja ukko siellä intti et 15.6 on laitettu postiin... Kukaan naapureista ei ollut saanut ilmoitusta (soitin parille) ja sanoi se ukkeli et taitaa joku toinenkin asiasta soitella et eipä ole ilmoitukset tulleet perille jostain syystä. Kakkosposti kun taitaa kulkea maalle sen neljä päivää.
Edellisen kerran tuli ilmoitus päivän myöhässä! No, onneksi ei tapahtunut mitään vakavaa nyt, muuten ois kyllä lähtenyt korvausvaateet sähköyhtiölle ja on ne luvanneet maksaa vahingot. Mut kyl niitten ennakkoilmoittelussa on mätää. Ihme kun eivät voi jotenkin järkätä niin et kun sähkömittarilukemia ilmoittaa netissä ja siihen pitää laittaa meiliosoite niin et voisvat niille, joihin se katko vaikuttaa, ilmoittaa esim. sähköpostilla. Tulee varmemmin perille ajoissa kun näköjään tavan posti.
Et näin rattosasti alkaa juhannus. Joka tapauksessa rauhaisaa ja aurinkoista juhannusta kaikille!
:hug:
Edellisen kerran tuli ilmoitus päivän myöhässä! No, onneksi ei tapahtunut mitään vakavaa nyt, muuten ois kyllä lähtenyt korvausvaateet sähköyhtiölle ja on ne luvanneet maksaa vahingot. Mut kyl niitten ennakkoilmoittelussa on mätää. Ihme kun eivät voi jotenkin järkätä niin et kun sähkömittarilukemia ilmoittaa netissä ja siihen pitää laittaa meiliosoite niin et voisvat niille, joihin se katko vaikuttaa, ilmoittaa esim. sähköpostilla. Tulee varmemmin perille ajoissa kun näköjään tavan posti.
Et näin rattosasti alkaa juhannus. Joka tapauksessa rauhaisaa ja aurinkoista juhannusta kaikille!
:hug: