Sähköinen värähtely tai aura vai mikä ihme juttu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Almandiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Almandiini

Jäsen
10.03.2012
793
0
16
Niin, siis joskus harvoin tapahtuu, että tunnen toisesta ihmisestä sellaista. Jos ihminen kävelee mun ohi läheltä...mutta myös niin, että vaikka tapaisin saman ihmisen myöhemmin, silloin sitä ei välttämättä tunnu. (kesälomalla todistettua:whistle:)

Juu en ole pöpi:D Tai sitten oon:laugh:

Onko kyseessä vastapuolen psyykkinen mielentila, joka heijastuu kehonsa kautta ja jostain syystä sen aistin? Tuollaisia aistimuksia tulee aika ajoin, mutta se on hirmuisen turhauttavaa, kun en tiedä että miksi.

Joo, arvaan että saan irvailuvastauksia ja hulluksi haukkumisia, mutta ei teidän tarvii vaivautua : julistan itse itseni hulluksi ja täyskaheliksi:p

picture.gif

Viimeksi muokattu:
Toiset ovat herkempiä kuin toiset näkemään ja tuntemaan kaikenlaista :hug:
Kirlian-kuvauksellahan auroja on tutkittu Venäjälläkin.
Minusta on otettu aito kirlian-kuva aidolla venäläisellä kirliankuvauslaitteella.

Huh, en tiedä mitä se on, mutta olen kokenut tuollaisen muutaman kerran elämässäni, ja se on aika villi tunne. Kerran sain tuon tunteen kadulla vastaan tulevasta ihmisestä. Ihan kuin hänen kädestään olisi säteillyt jonkinlaista virtaa minun käteeni, ja ohittaessamme tämä toinen ihminen rupesi pitelemään omaa kättään ja tuijotti sitä ja minun kättäni. Ihan älytön kokemus, täysin selvinpäin jne., ja pidän muuten itseäni tervejärkisenä skeptikkona.

• Tykkää
Reactions: Almandiini
Niin, siis joskus harvoin tapahtuu, että tunnen toisesta ihmisestä sellaista. Jos ihminen kävelee mun ohi läheltä...mutta myös niin, että vaikka tapaisin saman ihmisen myöhemmin, silloin sitä ei välttämättä tunnu. (kesälomalla todistettua:whistle:)

Juu en ole pöpi:D Tai sitten oon:laugh:

Onko kyseessä vastapuolen psyykkinen mielentila, joka heijastuu kehonsa kautta ja jostain syystä sen aistin? Tuollaisia aistimuksia tulee aika ajoin, mutta se on hirmuisen turhauttavaa, kun en tiedä että miksi.

Joo, arvaan että saan irvailuvastauksia ja hulluksi haukkumisia, mutta ei teidän tarvii vaivautua : julistan itse itseni hulluksi ja täyskaheliksi:p

ihmisellä on sähkökenttä! Mutta se on niin pieni että tavis ei sitä huomaa herkemmät ihmiset aistii!

Toiset ovat herkempiä kuin toiset näkemään ja tuntemaan kaikenlaista :hug:
Kirlian-kuvauksellahan auroja on tutkittu Venäjälläkin.
Minusta on otettu aito kirlian-kuva aidolla venäläisellä kirliankuvauslaitteella.

Hmm. Luuletko, että esim. kertomassani tapauksessa, jossa ensin koin sähköä mut ohittaneesta miehestä, jälkeenpäin huomasin että hän katseli mua usein. Meni pari päivää ja mennessäni sitten juttelemaan hänelle, en enää tuntenut sitä sähköä tai energiaa hänestä. Ja selvisikin, että mies oli naimisissa. Voiko olla, että se mitä hänestä ensin aistin, oli puhtaasti jotain inhimillistä, jonka hän sitten peittosi myöhemmin eikä se enää päässyt "läpi?"

Nuo muut energiatuntemukset on yleensä kuin laajenevia renkaita, joskus harvoin joistakin ihmisistä. Tai kuin viileitä ilmavirtoja. Vaikea niitä on selittää....mutta olen turhautunut, kun haluaisin tietää ja ymmärtää enemmän.

Jännä juttu tuo kirlian-kuvaus....paljonko maksaa ja missä otetaan? :)

[QUOTE="outoa";26891201]Kirlian-kuvauksessa tutkitaan ihan tavallista tieteen tuntemaa ilmiötä, eikä se paljasta mitään "yliluonnollista". Älä ainakaan sellaiseen haaskaa rahojasi :)[/QUOTE]

Aijaa, no höh.

Hmm. Luuletko, että esim. kertomassani tapauksessa, jossa ensin koin sähköä mut ohittaneesta miehestä, jälkeenpäin huomasin että hän katseli mua usein. Meni pari päivää ja mennessäni sitten juttelemaan hänelle, en enää tuntenut sitä sähköä tai energiaa hänestä. Ja selvisikin, että mies oli naimisissa. Voiko olla, että se mitä hänestä ensin aistin, oli puhtaasti jotain inhimillistä, jonka hän sitten peittosi myöhemmin eikä se enää päässyt "läpi?"

Nuo muut energiatuntemukset on yleensä kuin laajenevia renkaita, joskus harvoin joistakin ihmisistä. Tai kuin viileitä ilmavirtoja. Vaikea niitä on selittää....mutta olen turhautunut, kun haluaisin tietää ja ymmärtää enemmän.

ihmisistä.

Vaatteet voi kehittää sähkö jännitteitä ja herkemmät ne aistii. Miks et enää tuntenut sitä jännitettä kun purit sen jännityksen. Ilma, kosteus,lämpö, kaikki vaikuttaa. Sähkön tuottamiseen. Mutta sinä mielellään haluat uskoa ennemin kriliaan ja ei tieteelliseen kun tieteelliseen.

Olin viikonlopun kestäneessä huuhaa-tilaisuudessa. Siellä oli luennoimassa pari venäläistä tutkijaa ja he toivat mukanaan tämän laitteen Venäjältä. Parikymppiä kuvaus muistaakseni maksoi. Menin kuvaukseen, koska tilanne oli varsin ainutlaatuinen ja tuskin aivan heti toistuu :)
Minulla on kuva analyyseineen ( analyysin sain parin viikon kuluttua) edelleen tallella.

Ei tässä sen kummempaa mystiikkaa ole, toiset näkevät ja tuntevat herkemmin asioita kuin toiset :)
Jotkut em. tyyppiset asiat saavat myös auttamaan muita. Suuntautumaan esimerkiksi perinteisen suomalaisen kansanparannustieteen pariin.
Muista vastuusi näkemistäsi asioista. Kaikkea näkemäänsä ei voi toiselle sanoa...

• Tykkää
Reactions: Almandiini
Olin viikonlopun kestäneessä huuhaa-tilaisuudessa. Siellä oli luennoimassa pari venäläistä tutkijaa ja he toivat mukanaan tämän laitteen Venäjältä. Parikymppiä kuvaus muistaakseni maksoi. Menin kuvaukseen, koska tilanne oli varsin ainutlaatuinen ja tuskin aivan heti toistuu :)
Minulla on kuva analyyseineen ( analyysin sain parin viikon kuluttua) edelleen tallella.

Ei tässä sen kummempaa mystiikkaa ole, toiset näkevät ja tuntevat herkemmin asioita kuin toiset :)
Jotkut em. tyyppiset asiat saavat myös auttamaan muita. Suuntautumaan esimerkiksi perinteisen suomalaisen kansanparannustieteen pariin.
Muista vastuusi näkemistäsi asioista. Kaikkea näkemäänsä ei voi toiselle sanoa...

mitä se laite mittaa? x-ray näyttää tulokset heti? Magneetti kuvaus, ja ymmä muut?Tässä menee kaks viikkoa?

[QUOTE="outoa";26891201]Kirlian-kuvauksessa tutkitaan ihan tavallista tieteen tuntemaa ilmiötä, eikä se paljasta mitään "yliluonnollista". Älä ainakaan sellaiseen haaskaa rahojasi :)[/QUOTE]

En nyt oikein tästäkään tiedä...
Analyysissa "ongelmakohdissani" aurassani näkyi selkeä piikki kehoni suuntaan + analyysi tästä.
Vasemmalla puolella poskeani ( hampaastani lähti viikonlopun jälkeen ilman ennakko-oireita puolet pois) ja oikean polveni kohdalla.
Tämä polvi vihoittelee aina välillä ja on kipeä, mutta tuntuu pahalta lähinnä juoksiessa. En kertonut "vaivoistani" mitään kuvaustilanteessa enkä koko viikonlopun aikana. Jos olisin tiennyt hampaani lohkeamisesta etukäteen, olisin ollut ennustaja :)

Tällä hetkellä laitteita ei taida muualla olla kuin Venäjällä.
Muutenkin, minusta tiede ja "huuhaa"-tiede ovat hyvin lähellä toisiaan.

[QUOTE="vieras";26891234]ihmisistä.

Vaatteet voi kehittää sähkö jännitteitä ja herkemmät ne aistii. Miks et enää tuntenut sitä jännitettä kun purit sen jännityksen. Ilma, kosteus,lämpö, kaikki vaikuttaa. Sähkön tuottamiseen. Mutta sinä mielellään haluat uskoa ennemin kriliaan ja ei tieteelliseen kun tieteelliseen.[/QUOTE]

En purkanut mitään jännitystä missään, mitä ihmettä höpäjät? Olen kyllä tuntenut vaatteiden kehittämää "jännitettä" yms. ja osaan erottaa ilmanpaineiden vaihteluiden, sekä staattisten sähköjen jännitykset jostain ihan muusta, mikä ei siis ole tieteellistä.

Mutta kuka oletkin, sinunkin tyylisi kirjoittaa on tunnistettavissa enkä usko olevani mielipiteeni kanssa yksin. Joten siinä ei ainakaan ole mitään ei-tieteellistä :D

En nyt oikein tästäkään tiedä...
Analyysissa "ongelmakohdissani" aurassani näkyi selkeä piikki kehoni suuntaan + analyysi tästä.
Vasemmalla puolella poskeani ( hampaastani lähti viikonlopun jälkeen ilman ennakko-oireita puolet pois) ja oikean polveni kohdalla.
Tämä polvi vihoittelee aina välillä ja on kipeä, mutta tuntuu pahalta lähinnä juoksiessa. En kertonut "vaivoistani" mitään kuvaustilanteessa enkä koko viikonlopun aikana. Jos olisin tiennyt hampaani lohkeamisesta etukäteen, olisin ollut ennustaja :)

Tällä hetkellä laitteita ei taida muualla olla kuin Venäjällä.
Muutenkin, minusta tiede ja "huuhaa"-tiede ovat hyvin lähellä toisiaan.

miehiltä. x-ray oli huuhaata kunnes se todistettiin oikeaksi. Kukaan ei nää sähköä mutta moni uskoo siihen!;).

Yhteistyössä