Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä sitten, kun poliisit lakkaisi menemästä vokkeihin ja kietäytyisivät virkatehtävästä koska heidän turvallisuuttaan ei voida taata?
Huono asenne, toivottavasti eivät ole yrittäjiä. En ostaisi palveluksia noilta! (Ja olen maahanmuuttokriittinen). Asiakkaita ei valikoida.
Huono asenne, toivottavasti eivät ole yrittäjiä. En ostaisi palveluksia noilta! (Ja olen maahanmuuttokriittinen). Asiakkaita ei valikoida.
Mitä sitten, kun poliisit lakkaisi menemästä vokkeihin ja kietäytyisivät virkatehtävästä koska heidän turvallisuuttaan ei voida taata?
Kuka suurlähettiläs??? Ei helvet...Jos matuilla on varaa valita palveluntarjoajat, lääkärit, uimahallivuorot, ruoat yms., niin eiköhän suomalaisyrittäjillekin sentään vielä suoda se vapaus, että saavat valita asiakkaansa vai pakkotöitäkö aletaan teettämään.
Suurlähettiläällekin annettiin mahdollisuus jättää presidentin puoliso kättelemättä, vaikka se on rasistista. Miksei siitä nostettu äläkkää?
Iranin suurlähettiläs ei kätellyt Jenni Haukiota Linnan juhlissaKuka suurlähettiläs??? Ei helvet...
Yrittäjät eivät tyypillisesti ole sitä tyhmempää osaa kansasta. Näillä on raksuttanut, että SPR:n antama projekti maksetaan heidän maksamistaan riistoveroista, joten keikka on täysin järjetön. Kaikkien kannattaisi toimia samalla tavalla.
No tämänkin ymmärtää. Asiakkaat ovat kaikki kaikessa, myös ne suvakit.Jos olisin ollut yrittäjä niin olisin kieltäytynyt vedoten työruuhkaan. Silloin ei kukaan pääsisi syyttämään rasistiksi tai miksikään muuksi.
Itse taas tykkään tuosta, että uskalsivat rehellisesti sanoa syyn. Harvinaista suoraselkäisyyttä tänäpäivänä.Jos olisin ollut yrittäjä niin olisin kieltäytynyt vedoten työruuhkaan. Silloin ei kukaan pääsisi syyttämään rasistiksi tai miksikään muuksi.
Jotenkin luulisin, että tässä tapauksessa monen mielestä yrityksen maine vain paranee.No tämänkin ymmärtää. Asiakkaat ovat kaikki kaikessa, myös ne suvakit.
Yrittäjällä maine on todella tärkeä.
Voihan se olla noinkin.Jotenkin luulisin, että tässä tapauksessa monen mielestä yrityksen maine vain paranee.
Alkoi naurattamaan tämä koko jako ja ihmisten ryhmittely. Pitäisiköhän ihmisten alkaa pitää jotain hihamerkkiä, että tietää heti, mihin tyyliin kenenkin kanssa voi ja pitää puhuaVoihan se olla noinkin.
Mulla on suvakkejakin hyvinä asiakkaina. Olen ollut aika neutraali maahanmuuttopolitiikan suhteen, vaikka ovat saattaneet mainita asiasta. Kriittisten kanssa jaksan kyllä päivitellä.
Olen vaikuttanut muilla keinoin.
Itse taas tykkään tuosta, että uskalsivat rehellisesti sanoa syyn. Harvinaista suoraselkäisyyttä tänäpäivänä.
Itse taas tykkään tuosta, että uskalsivat rehellisesti sanoa syyn. Harvinaista suoraselkäisyyttä tänäpäivänä.
Alkoi naurattamaan tämä koko jako ja ihmisten ryhmittely. Pitäisiköhän ihmisten alkaa pitää jotain hihamerkkiä, että tietää heti, mihin tyyliin kenenkin kanssa voi ja pitää puhua
S - suvakki
K - kriittinen
R - rasisti
EOK - en ota kantaa
TPH - turvapaikanhakija
ATPH - aiheeton turvapaikanhakija
TPV - turvapaikan vaatija