Sähkö- ja putkimies eivät suostuneet eettisistä syistä tulemaan töihin vokkiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isänmaallisia miehiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huono asenne, toivottavasti eivät ole yrittäjiä. En ostaisi palveluksia noilta! (Ja olen maahanmuuttokriittinen). Asiakkaita ei valikoida.

Monilla yrittäjillä on niin kova kysyntä, että heidän on pakko karsia asiakkaita. Esim. yksi remonttireiska tekee vain sellaisia hommia, jotka sopivat hänen aikatauluihinsa ja elämäntilanteeseensa. Jos asiakkaan tarpeet eivät niihin sovi, niin sitten asiakas saa mennä etsimään toisen remonttireiskan. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.

Huono asenne, toivottavasti eivät ole yrittäjiä. En ostaisi palveluksia noilta! (Ja olen maahanmuuttokriittinen). Asiakkaita ei valikoida.

Yrittäjät eivät tyypillisesti ole sitä tyhmempää osaa kansasta. Näillä on raksuttanut, että SPR:n antama projekti maksetaan heidän maksamistaan riistoveroista, joten keikka on täysin järjetön. Kaikkien kannattaisi toimia samalla tavalla.

Jos matuilla on varaa valita palveluntarjoajat, lääkärit, uimahallivuorot, ruoat yms., niin eiköhän suomalaisyrittäjillekin sentään vielä suoda se vapaus, että saavat valita asiakkaansa vai pakkotöitäkö aletaan teettämään.

Suurlähettiläällekin annettiin mahdollisuus jättää presidentin puoliso kättelemättä, vaikka se on rasistista. Miksei siitä nostettu äläkkää?
Kuka suurlähettiläs??? Ei helvet...

Kuka suurlähettiläs??? Ei helvet...
Iranin suurlähettiläs ei kätellyt Jenni Haukiota Linnan juhlissa
1288522253310.jpg

Iranin suurlähettiläs Seyed Rasoul Mousavi ei oman maansa tavoille uskollisena kätellyt Jenni Haukiota. (KUVA: Pekka Sakki)
Julkaistu: 7.12.2012 11:27
Linnan juhliin saapunut Iranin suurlähettiläs Seyed Rasoul Mousavi tyytyi kättelemään vain presidentti Sauli Niinistöä.
Oman maansa tavoille uskollisena hän ei kätellyt Jenni Haukiota.

Iranilaiset diplomaatit eivät kättele vastakkaista sukupuolta. Sen sijaan mies tyytyi heilauttamaan Haukiolle kättään ja hymyilemään.

Tapahtuma sai katsojat kommentoimaan eri keskustelupalstoilla, sillä Haukio on kunnioittanut eri maiden kulttuuria aina vieraillessaan niissä.
http://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288522253765.html

Mun mies on sähköalan yrittäjä ja tekee töitä 12-15h kuutena päivänä viikossa. On vara valita asiakkaansa ja joskus joutuu kieltäytymään myös "hyvästä" keikalta, kun ei tunnit vuorokaudessa vaan riitä!
Ja olen lähes satavarmaa, että olisi kieltäytynyt tuollaisesta keikasta. Tuskin on niin rahakas keikka että sen takia olis pitäny tehdä ja nuo raiskaus-ym. Rikosuutiset ei kyllä lisäis intoa mennä vokkiin töihin!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos olisin ollut yrittäjä niin olisin kieltäytynyt vedoten työruuhkaan. Silloin ei kukaan pääsisi syyttämään rasistiksi tai miksikään muuksi.
No tämänkin ymmärtää. Asiakkaat ovat kaikki kaikessa, myös ne suvakit.
Yrittäjällä maine on todella tärkeä.

Oikein! Eikö mene kaaleen etteivät nämä eettiset syyt ole välttämättä rasistisia vaan voivat nimenomaan olla vastalause SPR:n ja muiden verenimijöiden ahneudelle kun tämän lystin maksaminen näkyy suoraan suomalaisten vähäosaisten kukkarossa? Tässä pakolaisuudessa on niin, niin, niin moni asia pielessä. Yrittäjät tekivät sen minkä lain sallimissa rajoissa voivat osoittaakseen mielipiteensä. Hattua nostan ja jos tietäisin keitä ovat haluaisin takuulla ostaa palveluksia heiltä.​

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Onneksi jotkut ovat niin rohkeita että uskaltavat pitäytyä kannassaan leimautumisen pelossakin. Nämä ovat kunnon ihmisiä joiden halu saada tolkku tähän järjettömyyteen menee rahan ja maineen edelle. Rahalla saa monta asiaa mutta kaikkien omatunto ei ole myytävänä. Saamme nähdä että tällainen toiminta tulee lisääntymään nyt kun yhä useampi uskaltaa tehdä ja toimia. Eräänä päivänä asiat ovat niin kurjasti että on yksi hailee meneekö salonkikelpoisuus, rahat ja maine suvaitsevaiston silmissä. Se ei paljoa paina siinä vaiheessa kun omaisten hautoja häpäistään ja tyttäriä raiskataan.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Jotenkin luulisin, että tässä tapauksessa monen mielestä yrityksen maine vain paranee.
Voihan se olla noinkin.

Mulla on suvakkejakin hyvinä asiakkaina. Olen ollut aika neutraali maahanmuuttopolitiikan suhteen, vaikka ovat saattaneet mainita asiasta. Kriittisten kanssa jaksan kyllä päivitellä.:D

Olen vaikuttanut muilla keinoin.

Voihan se olla noinkin.

Mulla on suvakkejakin hyvinä asiakkaina. Olen ollut aika neutraali maahanmuuttopolitiikan suhteen, vaikka ovat saattaneet mainita asiasta. Kriittisten kanssa jaksan kyllä päivitellä.:D

Olen vaikuttanut muilla keinoin.
Alkoi naurattamaan tämä koko jako ja ihmisten ryhmittely. Pitäisiköhän ihmisten alkaa pitää jotain hihamerkkiä, että tietää heti, mihin tyyliin kenenkin kanssa voi ja pitää puhua :LOL:

S - suvakki
K - kriittinen
R - rasisti
EOK - en ota kantaa
TPH - turvapaikanhakija
ATPH - aiheeton turvapaikanhakija
TPV - turvapaikan vaatija

Alkoi naurattamaan tämä koko jako ja ihmisten ryhmittely. Pitäisiköhän ihmisten alkaa pitää jotain hihamerkkiä, että tietää heti, mihin tyyliin kenenkin kanssa voi ja pitää puhua :LOL:

S - suvakki
K - kriittinen
R - rasisti
EOK - en ota kantaa
TPH - turvapaikanhakija
ATPH - aiheeton turvapaikanhakija
TPV - turvapaikan vaatija

Tämä on hyvä (y) - ei etunimesi satu olemaan Helena?
Nyt äkkiä ilmianto lehdistölle, niin päästään kauhistelemaan natsipalstaa!

Yhteistyössä