Säryt / jomottelut häpyluun seutuvilla...

Sellaista tässä ihmettelen kun toista nyt odottelen rv. 15+2 ja mulla on alkanut särkemään kävellessä häpyluun seutuvilla..ja esikkoa odottaessa muistaakseni selkeesti loppuraskaudessa vasta tuommoiset jomottelut alkoi...? Eli kävellessä tuntuu inhottavalta ja kuin reviitäis luita erilleen..Miten muilla toisodottajilla?
Kai varmaan ihan asiaan kuuluvaa, mut rupesin vaan ihmettelemään kun niin aikaiset viikot kuiten vielä..

Kiitti jos joku viitsii vastailla =)
 
En kyllä nyt muista viikkoja, mutta mulla oli kanssa tollasia särkyjä ja jomotteluja. Ei ne ollut mitään sen kummempaa kun liitoskipuja ja loppuikin siten jossain kohtaa... Oli kanssa aika aikasessa vaiheessa eikä muistaakseni palanneet takas enää edes loppuraskaudessa.
 
En sitten ookaan ainoa, jolla tollasta kipuilu häpyluun kohdalla.

Mut tää on kolmas, tokasta ei ollut jomotuksia. Mitä nyt puolessa välissä raskautta alkoi ennakoivat supistelut... Viikkoja mulla 14+1
 
mulla alko kans kivut jo joskus rv15 nyt toista odottaessa ja neuvolassa sanoi et johtuu siitä kun lantio löystyy helpommin kun ekassa ja kun tulee se rako siihen häpyluuhun niin mulla välillä ainakin vihloo ihan kunnolla |O niin ja pahenee vaan päivä päivältä nyt rv17+6 :/ olipas sekavasti selitetty :D
 
ai niitäkö ne olikin :eek: :LOL: liitossärkyjä..voi vitsi kuin sitä oikeasti unohtaa kaikki niin äkkiä..kiva että en ole yksin poikkeus näidenkään tuntemuksien kanssa :LOL: nimimerkillä: esikoinen syntynyt 01/08, ja nyt jo taidokkaasti unohdettu kaikki raskausajan kivut ja kolotukset

Muoks. niin kun mie oon mieltänyt nuo liitoskivut niiksi ligmentti säryiksi ja ajatellut niiden olevan vain tuossa masun seutuvilla..ja mun mielestä kyllä juuri nuo häpyluun vihlomiset mulla edellisessä raskaudessa alkoi siis viimeisellä kolmanneksella, niin sillä ihmettelin et mites ne jo nyt tulee..mutta ihan on kyllä järkeen käypää tuo että kun paikat on jo kerran kokeneet raskauden/synnytyksen, niin varmaan se kroppa alkaa aikaisemmin valmistautimaan siihen synnytykseen seuraavissa raskauksissa...
 

Yhteistyössä