särkevistä jaloista?

MOI!

Onko muilla kaksi-vuotiaita joilla särkis yöllä jalkoja. Itselläni on ollut lapsena kasvukipuja yöllä jaloissa, mutta en muista tietenkään onko nuin pienenä. Vanhemmalla lapsellani ei ole koskaan ollut.

tietääkö joku tästä tai voiko se olla jotain muuta. Selvästi kuitenkin pitelee jalkaansa ja itkee. :heart:
 
nappulanäippä
Meillä on ongelmaa ja kipeitä jalkoja itketty parina yönä nyt puolenvuoden sisällä.kummankin itku yön läheisyydessä olen huomioinut että nyt on tapahtunut pituus kasvua yht äkkiä pieneksi jääneitä vaateita =) siis meillä neidillä ikää2,5v.
Isoveljellä en ole tavannut tätä murhetta5v
joten olen viettänyt 2yötä jalkoja silitellen.
 
Kiva kuulla, että muillakin näin pienenä. minä en kyllä ole huomannut erityistä kasvua, mutta tervetullutta se olisi kun neiti on muuten aika pieni. Meillä ei kuitenkaan mitkään silittelyt oo auttanu kun tyttö huutaa kuin kurkkua leikattais \|O . Särkylääkettä olen antanu. Puhaltamaan kyllä pyytää, mutta välillä ei antais ees hieroa jalkoja. Oisko ne sitten niin kipeät ettei silittäminenkään tunnu hyvältä. Toivottavasti tää nyt on sitä kasvukipua sitten. :( :xmas:
 

Yhteistyössä