Säälin yksinhuoltajien lapsia

  • Viestiketjun aloittaja Kalevi
  • Ensimmäinen viesti
yh
Minä olen yh, en käy baareissa ollenkaan saati että ostaisin bilevaatteita itselleni. Kirpparilta olen löytänyt pari paitaa lapselleni. Yhdelle miehelle yksi lapsi ja en hauku lapseni uutta naisystävää huoraksi, koska hällä ei ees ole sellaista. Elatusmaksutkin on ne pienimmät mitä voi olla ja ei ole ollut tarvetta kiristää ex-puolisoa, koska välit ovat edelleen hirveän hyvät. Mitäs vielä Kalevi??? Ainiin, ja mä olen vielä onneton opiskelija yh ja en ikinä ole käynyt anelemassa almuja sosiaalitoimistossa. Voihan se toki olla, että jotkut yh:t kiristää entisiä puolisoitaan ja haukkuu huoriksi heidän uutta puolisoaan, mutta ei lienee ole paikallaan yleistää! Tiedän, että tämäkin oli ihan provo, mutta joskus suututtaa tällaiset turhat tekstit, joissa vaan yritetään saada tappelu aikaiseksi. Huumorintajua minulla kyllä on, iahn uppoaa alapäähuumorikin, tiettyyn pisteeseen saakka :) Hyvää päivän jatkoa sinullekkin Kalevi! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kalevi:
Isättömiä ja läskien äitien lapsia. Lapsilla aina likaiset ja pienet vaatteet. Äidit ostavat vaatteet lapsille kirppiksiltä että heille itselleen jää enemmän rahaa bilevaatteisiin ja ryyppäämiseen. Jokaisella yh:lla on vähintään kahdelle miehelle lapset. Elareita kiskotaan hirveitä summia ja kiristetään entisiä miehiään. Häiriköidään entisen miehen elämää päivittäin vaikka tällä olisi jo uusi nainen. Se uusi nainen on totta kai h**ra joka vihaa yh:n lapsia. Yh:lta itseltään saa todella helposti ja hän on kaikkien ilostuttaja.
Juu, ihan ku meidän perhe =)

Painan 50 kg, hirvee läski, tytöllä on ihan liikaa hienoja vaatteita, uusiakin paljon joukossa! Itselleni ostin äsken reissusta ensimmäistä kertaa jonkun vaatteen uutena moneen vuoteen, yleensä ostan itselleni ainoastaan käytettyjä. Elareita saan 0?, pitäis saada homma kuntoon LV:n kanssa jotta tulis Kelalta se minimi. Exän kanssa en ole puhunu moneen kuukauteen.

Tuohon, että yh:lta saa helposti: Riippuu vähän =) Oikea mies tai nainen saa mut mukaansa erittäin helposti ;) Mutta väärä ei sitten millään, kun pitää ajatella lastakin.
 

Yhteistyössä