Säälin yksinhuoltajien lapsia

  • Viestiketjun aloittaja Kalevi
  • Ensimmäinen viesti
Kalevi
Isättömiä ja läskien äitien lapsia. Lapsilla aina likaiset ja pienet vaatteet. Äidit ostavat vaatteet lapsille kirppiksiltä että heille itselleen jää enemmän rahaa bilevaatteisiin ja ryyppäämiseen. Jokaisella yh:lla on vähintään kahdelle miehelle lapset. Elareita kiskotaan hirveitä summia ja kiristetään entisiä miehiään. Häiriköidään entisen miehen elämää päivittäin vaikka tällä olisi jo uusi nainen. Se uusi nainen on totta kai h**ra joka vihaa yh:n lapsia. Yh:lta itseltään saa todella helposti ja hän on kaikkien ilostuttaja.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Kalevi:
Isättömiä ja läskien äitien lapsia. Lapsilla aina likaiset ja pienet vaatteet. Äidit ostavat vaatteet lapsille kirppiksiltä että heille itselleen jää enemmän rahaa bilevaatteisiin ja ryyppäämiseen. Jokaisella yh:lla on vähintään kahdelle miehelle lapset. Elareita kiskotaan hirveitä summia ja kiristetään entisiä miehiään. Häiriköidään entisen miehen elämää päivittäin vaikka tällä olisi jo uusi nainen. Se uusi nainen on totta kai h**ra joka vihaa yh:n lapsia. Yh:lta itseltään saa todella helposti ja hän on kaikkien ilostuttaja.
Lapsillani on isä, en ole läski, lapsilla on paljon haute conture vaatteita ja ovat puhtaat tietenkin. En käytä alkoholia kuin pitkillä illallisilla. Itse asiassa minn tyttärelläni on kaksi isää. Elareita en saa ollenkaan. Mulla on paljon enemmän tekemistä kuin häiritä exää. Ja exän uusi vaimo tulee hyvin toimeen lapsien kanssa. Ja minulta ei saa mitenkään helposti...paitsi jos oikein lujaa juoksee perään....paljon muuta tekemistä....
 
sopivasti lihava
Osuit kaaleppi suoraan suoneen.. Joo olen yh ja kolme lasta kaikki eri miehelle... pennut joo sotkee vaatteensa ja pieniksihän ne aina jää... Kirppiksellä on kiva juosta. Joo pakko jäädä ryyppäämiseen manii olen kauhee cokis hullu ja elämä on yhtä biletystä. Kuu elarit saadaan ja ne menee saman tien... Juu välillä joutuu kiristää exää et tuo lapset ajoissa kun seuraavana pvänä arki alkaa aj nukkumaan ajoissa.... Juu joudun häiriköimään lähes päivittäin kun meillä sattuu olee yhteinen muksu, mutta ei ole uutta naista tietääkseni. Uusi nainen voi tietenki olla huo.. mutta sittenhän olisi. Eipä tämä yh ole levitellyt ainakaan vuoteen eli ei kauheen helppo nakki.
Ettäs siitä sait senkin kaaleppi




Alkuperäinen kirjoittaja Kalevi:
Isättömiä ja läskien äitien lapsia. Lapsilla aina likaiset ja pienet vaatteet. Äidit ostavat vaatteet lapsille kirppiksiltä että heille itselleen jää enemmän rahaa bilevaatteisiin ja ryyppäämiseen. Jokaisella yh:lla on vähintään kahdelle miehelle lapset. Elareita kiskotaan hirveitä summia ja kiristetään entisiä miehiään. Häiriköidään entisen miehen elämää päivittäin vaikka tällä olisi jo uusi nainen. Se uusi nainen on totta kai h**ra joka vihaa yh:n lapsia. Yh:lta itseltään saa todella helposti ja hän on kaikkien ilostuttaja.
 
ww
tää on kyllä huono provo :D
et ois yleistäny niin liikaa, ois saattanu mennäkin läpi.

ja sehän on vaan eko ajattelua että kirppiksiltä vaatteita ostetaan, eikö ;)
tosin silti kyllä mun lapsella on puhtaat vaatteet (harvoin muuta kuin uusia)
enkä mä tiedä onko se 136e niin hirveä summa ajatellen että sen pitäisi kattaa puolet KAIKISTA lapseen kohdistuvista menoista..

nää on niin naurettavia :D
 

Yhteistyössä