SÄÄLIN KERJUU KETJU

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Tänne vaan kaikki säälii kerjää katotaan kuka on säälittävin

Tääl Läheisriipuvainen, päihdeongelmista toipuva äiti. Pelottaa olla kotona yksin vauvan kans ja ankeus ahdistaa...

Mulla esikoinen on asbergeri ,toinen autisti ja rankkaa on. viimeinen raskaus olikin rypäleraskaus eli syöpäkudosmainen istukka kaavittiin ulos (aika harvinainen) ja nyt maanantaina ultrassa todettiin että sikiön kehitys lakannut.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja megara:
Mulla esikoinen on asbergeri ,toinen autisti ja rankkaa on. viimeinen raskaus olikin rypäleraskaus (aika harvinainen) ja nyt maanantaina ultrassa todettiin että sikiön kehitys lakannut.
Otan syvästi osaa, Itsekkin olen kokenut keskenmenon. Mutta saanko kysyä mikä on rypäle raskaus?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla esikoinen on asbergeri ,toinen autisti ja rankkaa on. viimeinen raskaus olikin rypäleraskaus (aika harvinainen) ja nyt maanantaina ultrassa todettiin että sikiön kehitys lakannut.
Otan syvästi osaa, Itsekkin olen kokenut keskenmenon. Mutta saanko kysyä mikä on rypäle raskaus?
Ai siinä lukikin sori tämä sivu aukesi vain äskön jotenkin huonosti

Rypäleraskaus on sellainen istukan häiriö missä istukka on sellaista syövän kaltaista rypäleistä kudosta joka pahimmassa tapauksessa leviää keuhkoihinkin ja sitten kemoa kehiin.
itsellä kaavittiin pois rv 12+ kun todettiin ultrassa.
sen jälkeen olin puoli vuotta raskauskarenssissa.
lääkäri sanoi että alle kymmenen tapausta vuodessa.vähemmänkin

ap
sääliä pitää kerjätä nyt odotellaan vielä sitä kaavintaultran päätöstä.

Sulla kuitenkin päihdeongelmat jo takana?
Joo oon ollut pitempään kuivilla, mut tällähetkellä sellanen olo etten tiiä kauanko jaksaa enää yrittää, mutta on pakko lapsen takia

v
Läheisriippuvainen täälläkin ja täysin kusessa auttamisen pakkomielteeni kohteen kanssa. Lisäksi olen rahaton seuraavat kaksi viikkoa, mulla on hiiva (kutittaa hitosti), yksinäinen, alati väsynyt ja listaa voisi jatkaa. :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Läheisriippuvainen täälläkin ja täysin kusessa auttamisen pakkomielteeni kohteen kanssa. Lisäksi olen rahaton seuraavat kaksi viikkoa, mulla on hiiva (kutittaa hitosti), yksinäinen, alati väsynyt ja listaa voisi jatkaa. :(
samaistuin hiiva vaan uupuu :D
Tsemppiä sulle läheisriippuvuudestakin voi kuulemma parantua en vaan tiedä miten

Yhteistyössä