sadepäivä! ei olla nokkaamme ulos pistetty. miten teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"miuu"

Vieras
lapsien kanssa katottiin nelosen leffa puolilta päivin. sen jälkeen ollaan soiteltu sähköurkuja. ja ovat leikkineet keskenään. nyt askarrellaan.

hermot tuntuvat olevan kireällä, mutta lapset eivät halua pihalle, ei kauppaankaan.

Mitähän vielä tähän päivään keksis?

Me käytiin heti ysiltä Hobbarissa ja sen jälkeen vaihdeltiin sisustusta. Puolen päivän jälkeen käytiin Jumbossa kiertelemässä, hoitelemassa asioita, ruokakaupassa ja chicosissa syömässä. Nyt ihan vaan ollaan...

Ipanaariot katto pikku kanasen ja mä tein isänpäivä lounaan :D Nyt tyttö kiukkuaa kun ei vielä saa pätkiksiä, mitkä jäin muffineista yli. (ei syönyt ruokaansa loppuun) ja kohta sitten kun laps on ruokansa syöny loppuun, ni herkutellaan muffineilla, kahvilla ja mehulla :D Ulos ei olla päästy ja siellä sataa :(

mä olisin voinut myös lähteä shoppailemaan, mutta tuntuu olevan maailman tylsintä hommaa lasten mielestä. :D

Nyt siivottiin askartelut pois ja aloittivat huopapallojen pyörittelyn kylppärissä. Siis huovuttavat sellaisia, isälleen aikoivat ne lahjoittaa.

Itse nostin juuri mansikoita sulamaan, että voidaan täyttää kakku vielä tässä iltasella.

Käytiin tuhlaamassa rahaa oikein huolella, ostettiin 2 uutta hellaa, tiskikone ja liesituuletin (tosin tuuletin saadaan jälkeenpäin), haettiin led-valoja olkkariin ja peräkärryyn nokkapyörä.
Nyt on ruoka uunissa, mies pesee ikkunoita ja kun ollaan syöty niin aattelin tehdä huomista varten muffineita sen verran et riittää sit anoppilaankin vietäväks.

Kummallakin muksulla oli turnaus. Alkuverryttelyä ulkona sateesta huolimatta ja kaksi peliä. Vanhempi pelaa koripalloa ja nuorempi jääkiekkoa. Nyt ollaan kotiuduttu ja saatu syötyä. Molemmat on väsyneitä, toinen kattoo telkkaa ja toinen on tietokoneella. Eli tiedossa rentoutumista, venyttelyä ja sauna illalla.

Tytön ystävä on kylässä, ja laitoin kaikille lapsille (oma tyttö, oma poika ja tytön kaveri) dvd:n lastenhuoneeseen pyörimään. Sitä ne nyt katsoo.

Tyttö oli aamupäivällä ulkona, poika on ollut sisällä koko päivän (pelasi Logiikkalinnaa, auttoi mua siivoamisessa, jne), pian nappaan hänet mukaani ja kävellään kauppaan & takaisin.

Illalla sauna ja karkkipäivän karkit :)

Ei olla ulkoiltu tänään. Nukuttiin pitkään, ja aamupalan jälkeen lähdettiin hakemaan takuuseen mennyttä uutta rattaiden turvakaarta. Sitten käytiin ruokakaupassa ostamassa muutaman päivän ruuat. Tulomatkalla poika nukahti autoon, jätettiin hänet rattaisiin nukkumaan, eteiseen. Kohta heräilee, ja saa ruuan. Sitten saunaan. Huomenna sitten ulkoillaan, ja jos sataa, mennään Leikkiluolaan.

Yhteistyössä