Sada Vidoo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 088
16 514
113
Helöyh kaikille - pitkästä aikaa! :love::barefoot:

X-Factoria on tullut kytättyä - tietenkin!:coffee:
Jo senkin vuoksi, että upea suomalainen Saara Aalto esiintyy kyseisessä kilpailussa tänä vuonna.:love:

Saaran vedot ovat olleet hyviä.
Olen erittäin ylpeä siitä, että meiltä sikisi noin musikaalisesti taitava, ja suuren äänialan omaava ihana lumiprinsessa.:love:
Toivottavasti X-Factor antaa mahdollisuuden Saaralle edetä urallaan.:)

Sitten...huoooooh....tämä Sada Vidoo:love: - voi herran tähären ja yhyren kerran!
Uskon, että hän saa aikaan monenlaisia tuntemuksia. Ihan jokainen ei varmasti hänen tyylistään pidä, mutta minä ainakin katselen ja kuuntelen häntä aina sydän syrjällään; niin erikoinen, voimakas ja vihvahteikas ääni on tällä neitokaisella...ja hänessä on vain jotakin todella lumoavaa.:love:

Kuunnelkaa ja kertokaa oma mielipiteenne Sada Vidoosta.:coffee:
(muutama piisi, joista ensimmäinen ainakin on cover)

Hello vaan itsellesikin. Piilottelija.
Samaa mieltä kanssasi koskien Saaraa. Hienoa ja rohkeaa. On kyllä niin, ettei täällä Suomen talenteissa ja muissa pyöriessä pääse juuri alkua pidemmälle. Oman maan lavoilla ja klubeissa se aika tulee kulumaan. Varmaan olisi vaikka miten taitavia ja hyviä persoonia täälläkin, jos vaan uskallettaisiin kilpailuun "suuren" maailman skaboihin.

Tämä Sada Vidoo on minulle aivan uusi kokemus. Aivan ihana ääni, se on sanottava. Ja taitava kuin mikä. En oikein muuta osaa sanoa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä edelleen julistan munkeilleni koskemattomuussuojan, mutta muutoin: kiva nähdä sua. :)

En kuuntele Sada Vidoon kaltaista musaa, mutta ääntä naisella on, ja on kivan erilainen.
Miinusta taas oli suttuinen meikki ekassa karsinnassa, karmee kolttu ja se että vänkäsi olevansa nukke. Siis taiteilijaminä saa taiteilijalla olla, mutta sieltä pitää välillä tulla poiskin. Tuotanto on kuitenkin se joka sanelee säännöt.

(anteeksi suorapuheisuuteni:oops:)

Mä edelleen julistan munkeilleni koskemattomuussuojan, mutta muutoin: kiva nähdä sua. :)

En kuuntele Sada Vidoon kaltaista musaa, mutta ääntä naisella on, ja on kivan erilainen.
Miinusta taas oli suttuinen meikki ekassa karsinnassa, karmee kolttu ja se että vänkäsi olevansa nukke. Siis taiteilijaminä saa taiteilijalla olla, mutta sieltä pitää välillä tulla poiskin. Tuotanto on kuitenkin se joka sanelee säännöt.

(anteeksi suorapuheisuuteni:oops:)

Olen samaa mieltä tuosta meikistä.:D
Olin ihan kauhuissani kun katselin karsintaa, että mikä hitto tuo on, mutta ääni yllätti todella positiivisesti. Lumoava eukko minusta.:) Ja on kiva kun esiintyjä saa aikaan jonkinlaisen reaktion. Oli se sitten karvat pystyyn tai mikä tahansa. Paljon on esiintyjiä joilta ei oikein saa mitään.

Samoin, kiva nähdä.:)

Btw: Me eilen täällä askarteltiin synttärikorttia kaverisynttäreille. Ruusutarrojen kohdalla hyrähdin.:LOL:
Mä en vaan pääse yli siitä!!:ROFLMAO:

Olen samaa mieltä tuosta meikistä.:D
Olin ihan kauhuissani kun katselin karsintaa, että mikä hitto tuo on, mutta ääni yllätti todella positiivisesti. Lumoava eukko minusta.:) Ja on kiva kun esiintyjä saa aikaan jonkinlaisen reaktion. Oli se sitten karvat pystyyn tai mikä tahansa. Paljon on esiintyjiä joilta ei oikein saa mitään.

Samoin, kiva nähdä.:)

Btw: Me eilen täällä askarteltiin synttärikorttia kaverisynttäreille. Ruusutarrojen kohdalla hyrähdin.:LOL:
Mä en vaan pääse yli siitä!!:ROFLMAO:
:ROFLMAO: Mä hikeennyn välillä kun tuo mies on niin kaunosielu.

no toi eka olikin jsut varmaan coveriki kun en lukassut tota sun loppua kun jo kuuntelin biisiä. tiiäks sillon josksu kun karaokessa vetää niin omilla sanoilal se kyl ittest tuntuu liekikille :) mut sit monesti niissä on jsut hiljanen meno .. toi toka olikin parempi jo tai olin tietys fiilikses ja perkele ajatus mene välillnopeemmin kuin sydän ja sit toinen sanoo takas :D

Yhteistyössä