Helöyh kaikille - pitkästä aikaa! 

X-Factoria on tullut kytättyä - tietenkin!
Jo senkin vuoksi, että upea suomalainen Saara Aalto esiintyy kyseisessä kilpailussa tänä vuonna.
Saaran vedot ovat olleet hyviä.
Olen erittäin ylpeä siitä, että meiltä sikisi noin musikaalisesti taitava, ja suuren äänialan omaava ihana lumiprinsessa.
Toivottavasti X-Factor antaa mahdollisuuden Saaralle edetä urallaan.
Sitten...huoooooh....tämä Sada Vidoo
- voi herran tähären ja yhyren kerran!
Uskon, että hän saa aikaan monenlaisia tuntemuksia. Ihan jokainen ei varmasti hänen tyylistään pidä, mutta minä ainakin katselen ja kuuntelen häntä aina sydän syrjällään; niin erikoinen, voimakas ja vihvahteikas ääni on tällä neitokaisella...ja hänessä on vain jotakin todella lumoavaa.
Kuunnelkaa ja kertokaa oma mielipiteenne Sada Vidoosta.
(muutama piisi, joista ensimmäinen ainakin on cover)
X-Factoria on tullut kytättyä - tietenkin!
Jo senkin vuoksi, että upea suomalainen Saara Aalto esiintyy kyseisessä kilpailussa tänä vuonna.
Saaran vedot ovat olleet hyviä.
Olen erittäin ylpeä siitä, että meiltä sikisi noin musikaalisesti taitava, ja suuren äänialan omaava ihana lumiprinsessa.
Toivottavasti X-Factor antaa mahdollisuuden Saaralle edetä urallaan.
Sitten...huoooooh....tämä Sada Vidoo
Uskon, että hän saa aikaan monenlaisia tuntemuksia. Ihan jokainen ei varmasti hänen tyylistään pidä, mutta minä ainakin katselen ja kuuntelen häntä aina sydän syrjällään; niin erikoinen, voimakas ja vihvahteikas ääni on tällä neitokaisella...ja hänessä on vain jotakin todella lumoavaa.
Kuunnelkaa ja kertokaa oma mielipiteenne Sada Vidoosta.
(muutama piisi, joista ensimmäinen ainakin on cover)