Saatteko ylimääräistä huomiota ison mahan takia?

Meillä menossa viikko 36+3. Masu on isoakin isompi. Ihmisten ilmoilla liikkuessa tuntuu että lähes kaikki vastaan tulevat jotenkin noteeraa minut mahoineni. Pitkiä katseita, uudelleen vilkaisuja, pieniä hymyn kareita joskus jopa sääliä voi lukea vastaan tulevien naamalta. Aluksi en jaksanut välittää mutta nyt se on tahtomattanikin ruvennut ärsyttämään. Eilenkin kirpparilla penkoessani joku ällö vetistävä silmäinen äijä tuli yhtäkkiä melkeen napa papaa vasten ja kysy, että
-eihän sulla siellä kahta oo? Mun tyttärelläki oli ihan vaaaaltavan suuri maha...
Katoin vähän yllättyneenä ja vastasin ihan asiallisesti setälle, että -yks on.

Ollaan tässä yhessä mieheni kanssa ihmetelty että miten raskaana oleminen voi herättää näin paljon huomiota. Ihmisiä on sentään aika paljon ja jokainen tulee tänne samalla systeemillä. Kaikki on olleet joskus äitinsä masussa...joten luulis että meitä hehtaarimahoja näkyy tuolla pilvin pimein :whistle: .

Odotan jo aikaa että saan käydä kaupassa omanaitsenäni. Jotenkin meinaa kiusata tämä tilanne vaikka toisaalta olen ehkä vähän ylpäkin tilanteesta...OLEN ÄITI =) Tuijotuksia en silti kaipais. Enkä minkäänlaisia kommentteja muodoistani, kaikkein vähiten vieraan ihmisen lääppimisiä lässytyksineen...niiltä oon onneks toistaiseksi säästyny.
 
No, mulla rv 35+1 ja mä saan lähinnä kommentteja: "Ai ootko sä raskaana?"
Usko mua, se ärsyttää vieläkin enemmän, kun ihmiset luulee et mä oon tämmönen tynnyri ihan huvikseni. Mulla on kyllä suhteessa "pieni" maha koska oon normistikkin pyöreä, mutta ei kai ketään liho niin että on kuin ois koripallo paidan alla! Monta kertaa oon parkunut miehelleni, että en haluu näyttää läskiltä vaan raskaana olevalta!
 
..minkälaisia katseita mä olen saanut, kun kannan sylissä/ työnnän rattaissa 10,5kk poikaa, joka ei siis vielä kävele ja maha näkyy kyllä edestä ja takaa (rv 32). Nauroin juuri miehelleni että alan veloittamaan maksua tuijottamisesta tai liityn sirkukseen. Nimittäin outo näkyhän minä olen, ikääkin vasta 23v. :LOL:
 
Voihan se herättää. Jos vaikka kaipaa omaa vauvaa niin helposti katselee muiden massuja(kuten minä).
Ja nyt kun on omaakin masua niin taas panee merkille etenkin suuria massuja ja ajattelee että tuleekohan mullekin tuon kokoinen? :whistle: Katselu ei mua haittaa kunhan ei tuijottamalla tuijoteta saati tulla käpälöimään.
 
Kyllähän sitä tuijotellaan, välillä ihastellaan ja välillä kauhistellaan. Viikkoja nyt 35+2 ja olen todellakin isohkoa kokoluokkaa masun kohdalta...

Olen muutaman kerran saanut "etuilupaikan" naistenvessassa :D En itse mitenkään pyytänyt. Kahviloissa tullut jotain ekstraa, kiinalaisessa sain 3 ruokalajin aterian 2 ruokalajin hinnalla :D eli positiivista huomiota kyllä satelee.

On sitten niitäkin jotka vaan ilkkuu jne, mutta saavat jäädä ihan omaan arvoonsa!
 
Kyllähän nuo kaupungilla katsoo ja minä oon kuin en oliskaan :D
On minustakin kiva katsella muiden raskaana olevien masuja oli ne sitten pieniä tai isoja. Kukaan vieras ei onneksi ole tullut lässyttämään kuitenkaan, se olisi aika sietämätöntä, veikkaan!
Mullakin on naistenvessamuisteloja, PippuriMamma! Nimittäin kerran naistenvessassa yksi keski-ikäinen nainen ohi punkiessaan huikkasi: Söpö maha! Se piristi... En tosin päässyt jonon ohi :LOL:

Mun mielestä miehet TUIJOTTAA ja naiset useimmiten vain vienosti vilkaisee. Kai nekin on sitten kokeneet tän näyttelyeläimenä olemisen =)
 
IKÄVÄ KYLLÄ.
Olen nimittäin asiakaspalvelutyössä ja nyt pari viikkoa sitten (rv 30) on asiakkaat ruvenneet kommentoimaan mahaa ja raskautta. Enkä tykkää yhtään, muutama kommentti silloin tällöin olisi ihan ok, mutta kun sitä saa kuulla jatkuvasti! Ja sitten tarinoita siitä, kuinka silloin mullakin joskus 60-luvulla tai kuinka siskontyttärellä tai pojan vaimolla tai serkun kummin kaimalla jne. jne. Mua kun ei yhtään toisten asiat kiinnosta, niin yritä siinä sitten hymyillä ja vastailla kohteliaasti... |O
 
zamppa
Juu täällä myös muutaman kerran... pari viikkoa sitten kaupassa joku nainen huudahti melkein toiselta puolelta kauppaa "ai kun söpö maha" ja omassa duunissa tuli myös kommenttia kuinka ihana vatsa mulla on tms. Nyt siis jo äippälomalla kun viikkojakin 37+6. Tais olla viime viikonloppuna, kun käytiin miehen kanssa syömässä ja autolle tultaessa mies kysäs että "eikö sua häiritse kun kaikki tuijottaa vatsaa?". En tuolloin ollut huomannut tuijotuksia mutta ehkä sitä sitten on jo sen verran tottunut niihin katseisiin ettei enää niitä edes huomaa.
 
kyllä oon huomanu ihmisten katsovan mahaa ulkona liikkuessa. mulla kans melkosen iso maha jo, mutta ylpeä siitä kyllä olen! tietenkin välillä sitä tuntee itsensä ihan tonnikeijuks ku kiloja tahtoo kertyä muutenkin...
meillä takana lapsettomuustausta ja aina silloin kateellisena katselin odottajien mahoja ja ajattelin, et oispa mullakin joskus tollanen ja mielellään mahdollisimman iso :D no nyt sain mitä tilasin :LOL:

kavereitten suusta sitten tulee välillä vähän vinoileviakin kommentteja ja hyvällähän tarkottavat, mutta täytyy myöntää et aina ei kyllä jaksa naurattaa :/ miehen pikkuvelikin kysy multa kerran et paljo sää painat?!? tokasin vaan et mitä se sulle kuuluu...
anoppi jaksaa kans aina kun nähään taivastella, et ootko nyt ihan varma ettei sielä oo kahta, mut leikillään kait sekin...

tiipii ja "väiski" rv30 :heart:
 
No kyllä ihmiset nytkin tuijottaa..varsinkin kun kuljen noiden kahen 2v kanssa jossain ja iso masu jo on..selvästi moni laskee, että 1+1+1 on OHhoh.. ;) :D
Juu mutta enempi ihmiset sillon tuijottivat ja kuiskivat selän takana kun odotin meidän kaksostyttöjä, mahaahan oli puolet enempi.Luonnollisesti!
 
Juu, kyllä huomaan kun ihmiset tuijottaa... Ja luulisin että katsovat silleen, että tuon täytyy olla viimesillään. Viikkoja tosin vasta 16... :D Mutta, odotankin kolmosia :LOL: :heart:
Eli voin yhtyä edelliseen, mahaan onkin triplasti enemmän, luonnollisesti :D :LOL:
 
Kyllä.. etenkin kun mainitsee lasketun ajan, niin suut aukenee. Enkä mielestäni ole isompi kuin edellisestäkään. Moni on varmistanut, että onko kaksoset tulossa..
No, ehkä nämä kestää, kun ennen raskautta kyseltiin, jotta olenko raskaana...

rv29+3
 
Töykein kokemani tilanne oli tuossa viikko sitten kun kaksi mummelia katselivat mahaani pitkin nenän vartta ja totesi (tahallaan) kovaan ääneen, et "Kauheeta! Maha pystyssä eikä edes naimisissa" :eek: Itse asiassa liityin rouvien kerhoon puolitoista viikkoa sitten, mutta sormukset eivät olleet kädessä kun turvotus tehnyt sormista nakit :LOL: Joten meni mummelien luulot väärään kurkkuun tai jotain ;)
Suurimmaksi osaksi saanut ilahtuneita katseita, eri toten miehiltä, jotka selvästi omille vaimokkeilleen alkaa heti kujerteleen, et "sullekin tommonen" :D Jotkut teini-idiootit tietty ovat oma lukunsa, mutta niistä ei sen enempää.. ;)

nyt rv 35+0 :heart:
 
Mobic,mummot väliin Niin suorapuheisia, itse työssäni , eka ken huomasi kihlaukseni oli noin 83 v mummo..*sanoi, onnea kihlauksen vuoksi*..Jo oli tarkka mummo. Samoin pikkukauppamme "vanhamummo"..(siis myy siellä vielä) poikansa ja tämän vaimon apuna välistä..Toivotti Uuden Vuoden pvnä heti onnea kihlauksen vuoksi, olin aivan äimistynyt, että hän oli niin tarkka =) . Töissä taas muutamaonnitteli heti ja kun toiset kysyi..Hei mistä siuta onniteltiin *vastasin myöhästyneistä nimppareista*Miun nimpparit on Lokakuussa..jo oli myöhästyneet onnittelut!*nauraa vieläkin muistaessaan*Mutta täydestä meni :LOL:
 
Mua alkaa itseasiassa jo vähän ärsyttämään nuo "Ootko varma ettei tule kaksoset" ja "Jestas miten sä olet iso" sekä "Ai vasta syyskuussa laskettuaika? Miten oot jo ton kokonen" laudahdukset |O |O

Mä olen ollut kaikista kolmesta isomahainen, nou-kän-duu!!!

Hittiläinen..
Profiilissa on kuvaa todisteena..
 

Yhteistyössä