Saatteko te suuseksiä jos on pehkokarvat tallella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä on molemmat aina ajelleet/siistineet karvojaan, että en tiedä kuinka olisi, jos olisi joku todella luomu karvasto. Ajelen myös kainalokarvat ja säärikarvat, mies ajaa myös kainalokarvat, minua ällöttää pitkät kainalokarvat myös miehellä, oli luonnollisia tai ei.Niin ja mies täyttää tänä vuonna 40, eikä ole kyllä koskaan karvojen puolesta mitään palopuheita pitänyt. Itse olen 37, ja ajellut alapääkarvani, kainalokarvani ja säärikarvani 16-vuotiaasta asti. Kukin tyylillään.

No nyt löytyi selitys siihen miksi monet haluaa olla lähes kaljuja päästään, ne karvat vaan inhottavat. Sairas fetissi se kyllä on ja tarvisi jotain välitöntä pakkohoitoa.

[QUOTE="Vieras";27435810]Eikö suuseksi ole seksin osa-alue? Ja kai sua ällöttäis jos miehesi sormeilisi karvaista värkkiäsi, menisi fiilikset?[/QUOTE]

no kyllä nekin onnistuisi myös karvojen kanssa vaikkei siitä niin paljon nautittaisikaan

Vapaus kaikilla annettakoon, mutta tosiaan aika turhaa on jauhaa miten tärkeää olisi olla posliini mm. seksin takia. Kaikki äitisi, mummusi ja big-big-big-mummusi ovat harrastaneet seksiä, suuseksiä, puhtautta ja hyvää elämää ilman ajatustakaan että värkkiä pitäisi millään tavalla puunata vesipesun lisäksi. Onhan se vain osa naiseutta. Fiksaatio on sun päässä joten se on hyvä ymmärtää.

no kyllä nekin onnistuisi myös karvojen kanssa vaikkei siitä niin paljon nautittaisikaan

Tänä vuonna olen kahdesti antanut karvojen kasvaa hieman enemmän tuonne alakertaan. Molemmilla kerroilla suuseksi lopahti olemattomiin.. Nyt sheivaan pari kertaa viikossa ja ihan kakki pois. Myös nyt odoyusaikana.

flags_0
flags_0
flags_0
flags_0

Yhteistyössä