Saatteko te nukkuessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "VihreäTee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"VihreäTee"

Vieras
Minulle sitä käy silloin tällöin, viimekin yönä sain aivan mahtavan orgasmin. Siis täydessä unessa ilman mitään kosketusta. Ihan mielenkiinnosta kyselen kuinka yleistä tämä on? Onko paikalla ketään, jolle käy samoin?

Täällä toinen samanlainen, en osaa sanoa kuinka usein tuota tapahtuu mutta yleensä jos en ole vähän aikaan saanut hereillä ollessa, niin tosiaankin syvässä unessa ilman mitään kosketuksia saan aivan järisyttävän voimakkaita orgasmeja.

Aina harvakseltaan.. Kerran vuodessa tai harvemmin.. Yleensä liittynyt johonkin outoon uneen, mikä ei edes ole ollut eroottinen... Herätessä vaan tajuaa että orgasmihan se... ;D

[QUOTE="VihreäTee";29778442]Tutulta kuulostaa. :) Ja joo, kyllä siihen tosiaankin herää. On se vaan jotenkin erilainen kuin hereillä saatu. Mutta jospa lähtisi tästä nukkumaan...[/QUOTE]

Kauniita unia vaan :xmas:

Mahallaan nukkuminen edesauttaa tuota uniorgasmin saamista, siinä on sopivasti painetta häpykummulle. Muutamasti oon saanu.
Jos taasen haluatte unihalvauksen, niin helpoin keino yrittää semmosta on nukkua selällään, kädet pään yläpuolella :D

Kyllä saan. Olen saanut ensimmäiset orgasmini 12 vuotiaana unessa. Silloin orgasmeja tuli sarjassa. Oli jännä kun alapää oli tuon jälkeen niin herkkä etten voinut ajaa pyörällä. Vaikka tosiaan fyysistä kosketusta ei unessa tapahdu. Silloin ymmärsin että ratkaisevin elin orgasmin kannalta ovat todellakin aivot.

Olen tuosta 12v eteenpäin saanut orgasmeja unessa. Tulevat hetkessä ja ovat voimakkuudeltaan vaihtelevia. Ei kuitenkaan ikinä niin tyydyttäviä kuin yhdynnässä saadut emätinorgasmit. Herään kyllä aina supisteluihin. Ihan kiva ominaisuus tämä. :)

Kyllä unissakin saa aivan ihania orkkuja. Ei se nyt joka öistä ole, ei läheskään. Ei edes kerta/kk. Ei. Mutta sen vaan saa kun on tullakseen. Käsin koskematta, ja luulen, unta näkemättä. Ainakin minä. Se on ihana tunne ja yllätyksellinen. Se herättää ja tuntee sen sykkeen vielä hetken.

kyl, jännä kuinka se tulee unessa niin käsittämättömän helposti ja voimakkaana ilman kosketustakaan. uskoisin tuon olevan erittäin yleistä ja joku normaali kehon ylläpitotoimenpide, kuten miehilläkin öiset erektiot tai turhan pitkään puutteessa olleena tyhjentyminen. kaikki ei varmaan muista, itse en herää uniorgasmeihin.