Saatteko nukkua pitkään,koskaan..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Mun piti saada nukkua tänään.Mut kun neiti heräs aamulla niin ukko kääns vaan kylkeä.Koitin vähän pökkiäkin ja herätellä,ei ottanut kuuleviin korviinsa.Tänään oli sit jotain sananharkkaa ja kysyin et pitääkö mun ...kele mennä johki muualle nukkumaan et saisin edes yhtenä aamuna viikossa nukkua vähän pidempään. |O

Muutenki mies on kolmena iltana viikossa töissä ja kuulema kahtena aikoo raidata wowissa(eli ei poistu tietokoneelta tuntikausiin,kuin hätäsesti kuselle tai tupakalle)Mä mietin et oiako nää jäljelle jäävät kaksi iltaa sit mahdollisesti mulle,et voisin tehdä mitä lystää?Jos oikein hankaliksi aletaan :kieh:

Joskus aikoinaan nukuttiin vuorotellen pitkään viikonloppuisin, mutta sitten se jäi. Kuopus kun on mussa kiinni melkein koko ajan ja rupeaa vaan huutamaan jos ovi laitetaan kiinni, mä jään nukkumaan ja isi menee lasten kaa aamupalalle. Mutta joskus se kyllä toimii, eli joskus saan nukkua pitkään.

Joskus mies herää mutta yleensä se olen minä. Yritettiin pitää vuorot, että joka toinen aamu saa toinen nukkua, mutta niistä lipsuttu. Ensin mies pelaa WoWia n. klo 1-2 ja sen jälkeen katsoo koneelta vielä jonkun leffan. eli joskus 4 aikoihin tulee sänkyyn. Eli minä herään vaikka olisinkin valvonut myös...

Yhteistyössä