Saatteko käydä lastenne päiväkodissa pissalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nojopason
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nojopason

Vieras
Niin... saatteko? Koska täällä ilmestyi kieltolappu kun eilen aamulla olin käynyt pissalla tyttöä viedessäni. Olen vielä raskaana ja lähistöllä ei ole mitään muutakaan paikkaa käydä wc:ssä. Mikähän on peruste tuohon ettei vessaa saa käyttää? Olen siisti ja terve, ei pitäisi mitään riskejäkään tulla. Lapsellani on sitäpaitsi varmasti samat bakteerit...

Saan käydä ja olen käynytkin.

Ai oliko tässä kyse henkilökunnan vessasta vai lasten minipöntöistä? No siis henkilökunnan vessassa olen käynyt :D

Viimeksi muokattu:
Niin... saatteko? Koska täällä ilmestyi kieltolappu kun eilen aamulla olin käynyt pissalla tyttöä viedessäni. Olen vielä raskaana ja lähistöllä ei ole mitään muutakaan paikkaa käydä wc:ssä. Mikähän on peruste tuohon ettei vessaa saa käyttää? Olen siisti ja terve, ei pitäisi mitään riskejäkään tulla. Lapsellani on sitäpaitsi varmasti samat bakteerit...

Miten jaksat tehtailla näitä keksittyjä aloituksia?

Oletan, että saa. Olen kyllä käynytkin, eikä ole tullut mieleenkään kysyä "lupaa". Meidän päiväkodissa on ulko-oven lähellä ihan tavallinen vessa, eli siinä olen käynyt.

[QUOTE="nekku";27178575]Miten jaksat tehtailla näitä keksittyjä aloituksia?[/QUOTE]

No aika huono olisin keksimään, jos tuollaisen keksisin. Valitettavasti aivan tosi juttu.

Kyseessä on lasten käytössä oleva vessa, mutta siellä on myös normaalikokoinen pönttö.

Eipä tullut mieleen kysyä, kun oli kerran kova pissahätä. Ryntäsin lähimpään vessaan, joka oli lasten WC. Huomasin, ettei ovea saa lukkoon, mutta onneksi ketään ei sattunut paikalle juuri silloin. Kaikki olivat ulkona. Eipä ole minkäänlaista ohjeistusta näkynyt päiväkodilla.