Saatteko kaveripyyntöjä tuntemattomilta miehiltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulee kokoajan |O Suurinosa ulkomailta, mutta on niitä suomestakin tullut.

Usein tulee pelkkiä yksityisviestejä ilman kaveripyyntöä. Mistä ne mut bongaa oikein? Kun ei ole ketään yhteisiä kavereitakaan ikinä :O

Joo sekä että. Yleensä ovat jotain kaverinkavereita, joskus ihan tuntemattomiakin. Mun serkku vietti pari kuukautta Indonesiassa ja ainakin 10 sen siellä tapaamaa kaveria pyysi muakin kaveriksi..? :D

Ei kannata vastata ainakaan niihin ulkomailta tulleisiin. Henkilöt eivät ole sitä mitä antavat ymmärtää. Näistä on ollut juttua, ne ovat huijareita, joiden pyrkimyksenä on saada rahaa.

Nojoo ei tulis mieleenkään vastata :D Niitäkin yksityisviestejä tulee, että "Dear Mrs.*sukunimi*, teillä on niin harvinainen nimi, että löysimme teidät helposti! Australialainen tätinne on kuollut ja jättänyt teille miljoonaperinnön. Teidän tarvii vain lähettää luottokorttinne numero, hetunne, passinne, osoitteenne, dna-näytteenne niin rahat ovat sinun!"

Tekis mieli vastata, et aika fakiiri täti kun mun Facebooknimi on jotain ihan muuta kuin oikea :D

Juu, nuo ovat yksi huijaustyypeistä, mutta sitten on näitä, jotka haluavat muka tutustua, kehuvat viestien vastaanottajaa vuolaasti jne.. Kertovat sääliä herättävän tarinan siitä, miten ovat jääneet leskeksi tai muunlaisia "surkutarinoita"..

Juu, nuo ovat yksi huijaustyypeistä, mutta sitten on näitä, jotka haluavat muka tutustua, kehuvat viestien vastaanottajaa vuolaasti jne.. Kertovat sääliä herättävän tarinan siitä, miten ovat jääneet leskeksi tai muunlaisia "surkutarinoita"..

Mun piti muokata tuota viestiä, mutta menin sit poistamaan..

Mutta joo. Pitää olla vähän heikkolahjainen yksilö, jos noihin vielä tänä päivänä menee..

Joo, en koskaan vastaakaan. Paitsi kerran, kun epäilin pedofiiliksi ja teki mieli käräyttää se. Mun profiilikuva oli niin huonolaatuinen että näytin ihan pikkutytöltä ja sain yv:nä viestin, joka oli täynnä hymiöitä sun muuta ja vaikutti ihan siltä kuijn olisi kirjoitettu lapselle. Miehen nimeä ei löytynyt fb:stä yleisellä haulla, eli hänellä oli jokin ihme salaprofiili. Myöskään netistä ei löytynyt tietoa. Toi oli tosi creepy. Muttei se enää vastannut mulle.

Mulle tuli kerran joltain mieheltä viesti, että etsii malleja :laugh:

meinasin lähettää kuvan raskausarvistani ja kysyä et kelpaanko vielä :D Se oli kyllä ihan suomalainen, mutta eikö nyt jotain muuta paikkaa olis etsiä malleja kuin FACEBOOK :O

Kaveri oli kerran muuten laittanut profiilikuvan itsestään lapsena koiranpentujen kanssa. Tosi söpö lapsi ja kuva. Oli poistanut sitten, kun oli alkanut sataa kaveripyyntöjä miehiltä. Ihan sairasta. Kattokaa oikeesti mitä lapset tekevät fb:ssä.. Eivät välttämättä vanhemmilleen kerro, jos saavat tällaisia pyyntöjä ja naiivemmat voivat sopia tapaamisen.. :(

Muutaman kerran tullut pyyntöjä ulkomailta. Kehuivat kauniita silmiäni ja kasvoja. Ihan kiva, paitsi että mun profiilikuva oli silloin mun koirani kuva :laugh:

Sitten on ollu näitä kaverin kavereita, jotka ilmeisesti tuntee mut mutta koska itselläni on maailman huonoin nimimuisti, niin en ole tiennyt kuka on kyseessä.

Loppui muuten nämä ulkomaan ihmeiden kaveripyynnöt kun laitoin ettei mulle voi pistää pyyntöä ellei ole mun kaverinkaveri.

Yhteistyössä