Saatteko inhoreaktion salkkareiden tarun/helin kuhertelusta?

Monia selvästi risoo, kun Salatuissa elämissä näytetään "lesboilua" ;) Tätinikin sanoi menevänsä aina toiseen huoneeseen, kun Heli ja Taru suutelevat, koska häntä alkaa kuulemma oksettaa :eek: Aika lapsellista mun mielestä :\|

Mun mielestä on hyvä, että sarjoissa on muitakin kuin heteropareja. Taru ja Heli ovat itse asiassa mielestäni tosi söpö pari! :) Tykkäsin myös Teresan ja Helin seurustelusta. Olen tyytyväinen, että olen sen verran suvaitsevainen, ettei naisparin rakkaudenosoitukset saa mussa oksennusrefleksiä aikaan =) =)
 
No mulle henk koht on ihan sama tykkääkö joku tytöistä, pojista , vai tykkääkö puitakin halailla, mutta en mä kyllä kovin mieluusti vierestä seuraa kun 2 tyttöä pussailee... joten täytyy myöntää että kyllä mua hiukan etoo.. minkäs mä sille voin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:23 Mutteri kirjoitti:
No mulle henk koht on ihan sama tykkääkö joku tytöistä, pojista , vai tykkääkö puitakin halailla, mutta en mä kyllä kovin mieluusti vierestä seuraa kun 2 tyttöä pussailee... joten täytyy myöntää että kyllä mua hiukan etoo.. minkäs mä sille voin :/
peesi tähän
 
Tämä on taas yksi niistä monista aiheista, joiden takia en anna lapseni katsoa Salkkareita. Itse asiassa katselupanna alkoi jo silloin, kun aikoinaan aiheena oli huumeet ja se yks äklö-isä, jonka nimeäkään en enää muista, alkoi hekumoimaan nuoruudenmuistoillaan, kuinka hänkin veteli pilveä. En todellakaan halua, että lapseni saavat sarjafilmistä positiivista palautetta huumeidenkäytöstä.

Ja itse lopetin katselun, kun tympäännyin sen, Miako sen nimi oli?, kuolemankielissä piehtaroimiseen. Olen nähnyt läheltä kuolevia ihmisiä, enkä ymmärrä, että siitä tehdään sentimentaalista puppua.
 
En todellakaan =) Rakkaus on kaunista katseltavaa, oli sitten kyseessä miehen ja naisen, kahden naisen tai kahden miehen välinen rakkaus.

Salatut elämät otti aikoinaan rohkean askeleen ryhtyessään kuvaamaan myös seksuaalivähemmistöihin kuuluvien ihmisten elämää. Hatunnosto heille siitä ja suvaitsevaisuuden edistämisestä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:23 Mutteri kirjoitti:
No mulle henk koht on ihan sama tykkääkö joku tytöistä, pojista , vai tykkääkö puitakin halailla, mutta en mä kyllä kovin mieluusti vierestä seuraa kun 2 tyttöä pussailee... joten täytyy myöntää että kyllä mua hiukan etoo.. minkäs mä sille voin :/
No, vähä näin, mutta en mä tykkää vierestä seurailla miehen ja naisen pussailuakaan.... Vierestä enkä telkkaristakaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:26 green lemon kirjoitti:
Tämä on taas yksi niistä monista aiheista, joiden takia en anna lapseni katsoa Salkkareita. Itse asiassa katselupanna alkoi jo silloin, kun aikoinaan aiheena oli huumeet ja se yks äklö-isä, jonka nimeäkään en enää muista, alkoi hekumoimaan nuoruudenmuistoillaan, kuinka hänkin veteli pilveä. En todellakaan halua, että lapseni saavat sarjafilmistä positiivista palautetta huumeidenkäytöstä.

Ja itse lopetin katselun, kun tympäännyin sen, Miako sen nimi oli?, kuolemankielissä piehtaroimiseen. Olen nähnyt läheltä kuolevia ihmisiä, enkä ymmärrä, että siitä tehdään sentimentaalista puppua.
Siis onko lesbous yksi syy, miksi et anna lastesi katsoa salkkareita? :eek: Eikö ole vain hyvä, että lapsi tottuu siihen, että on myös naisista tykkääviä naisia ja miehistä tykkääviä miehiä? Ettei kasva homofobiseksi sateenkaariperheen lasta ja homoseksuaaleja pilkkaavaksi :/
 
Noup. Kulta sanoi kun kärräsin itseni ja iltapalavoileivät telkkarin ääreen, että "nyt missasit parhaimman kohdan!" Harmi siis kun en nähnyt..

Lähinnä hykerryttää kun tiedän "anopin" katselevan varmaan kauhuissaan. Että kun ne "lesbot vielä salkkareihinkin tulevat.." :kieh: :whistle:
 

Yhteistyössä