Istuvana pressana Trumpin viimeinen teko oli yllytys Capitol-hillin tapahtumiin. Minulla ei ole mitään syytä väittää,. että Trump oli ihan keskitason pressa. Yleisesti (olen tänne linkittänyt aikaisemmin) hänet on arvioitu USA:n kaikkien aikojen toiseksi huonoimmaksi presidentiksi. Itse ajattelin tuosta tutkimuksesta, että "kuka voi olla huonompi?"
Jos USA:n kansa selviää tästä nykyisestä kahtiajaosta, niin eipä Trumpin perintö mikään kauhean tuhoisa ole. Sitten hän jää vain mitättättömäksi, surkeaksi pressaksi. Mutta jos tuo kahtiajako eskaloituu, niin sitten Trump voi jäädä isompana nimenö historiaan. Huonossa mielessä
Tossa muuten eri aiheeseen liittyvää kirjoitusta "terveestä skeptisyydestä". Kannattaisi lukea ja miettiä.
Eilen Ylen Kuningaskuluttajan Valheenpaljastaja-sarjassa julkaistiin hyvä kirjoitus huuhaasta Suomen mediassa. Ytimessä on median sitkeä taipumus hakea käsittelemilleen aiheille useampia näkökulmia. Tämä on kunnioitettava perinne – monet asiat ovat monimutkaisia ja joissakin tapauksissa olisi...
www.tervettaskeptisyytta.net