Saatko sinä väsyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piika-äiti

Vieras
Taas tajusin miten etuoikeutettu sitä oikeastaan olen.

Mies on katsonut minua pari päivää ja äsken sanoi saunassa, että illan sitten olet koneella, nukut ja syöt, ja pieni pesty ja syötetty muru tulee nukahtamispisteessä aikanaan kainaloon, ja huomisen teet suurin piirtein mitä haluat, että et ole noin väsynyt ja surullinen.

Tuli hyvä olo, että hän huomasi ja näki, että muutama asia on juuri nyt hankala ja huomioi tuolla lailla. Ja sitäkin ajattelin, että ei kaikki saa samanlailla väsähtää vaan pitää ja pitää jaksaa, jaksaa vielä väsymisen jälkeen vaikka mitä.

Vau mistä tuollaisia miehiä löytää, olen kateellinen. Joo on mullakin ihan hyvä mies mut ei kuitenkaan tuollainen. Minä en saa väsyä ja sittenkun väsyn ja kiukuttelen niin mies vaan rähjää että "sun pitää nyt kasvaa ja ryhdistäytyä, ei muille saa kiukutella". Ja näiden kolmen lapsen kanssa välillä olen väsy...

Saan väsyä, mutta mies ei asian eteen mitään oikeastaan tee ennen kuin pyydän. Huomaa kyllä että olen allapäin ja uupunut, mutta odottaa aina että tahdon auttamaan..

Kyllä ja palstaa seurattua tiedän olevani etuoikeutetussa asemassa :heart:
Pälli on ollut nyt levitä oikein urakka kotona, ensin mies lähti viikonlopuksi lasten kanssa pois ja nyt se kaverilleen ja käski mun ottaa omaa aikaa vaikka olin aluksi lähdössä mukaan. Kohta se tulee ja laittaa lapsen nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mama the strange:
Olen yh-äiti, joten väsyminen ei oikeen ole mahdollista.
Yh minäkin, mutta kukaan ei ole vielä kieltänyt mua väsymästä. Hommat luonnollisesti jää rästiin, jos väsyy, mutta ei niistä rästihommista myöskään kukaan urputa mitään.

Saan olla väsynyt, mutta se ei tarkoita meillä sitä että mies tekisi mitään. Ei edes silloin kun olin noroviruksen kourissa 39 asteen kuumeessa, minä hoidin lapset ja äijä veti viinaa.
:(

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Osaan ite sanoa kun väsyttää ei miehen tarvitse seurata merkkejä.

Minäkin yleensä osaan ja sanonkin, mutta miehellä on itsellään juuri nyt mahdollisesti flunssa alkamassa, niska jumissa autorempan jälkeen ja pieni työsuma, niin tavallaan yritin jaksaa siinä sitten vähän liikaa.

Mutta hän vaan näyttää kaiken huomaavan, vaikka ei aina uskoisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vau mistä tuollaisia miehiä löytää, olen kateellinen. Joo on mullakin ihan hyvä mies mut ei kuitenkaan tuollainen. Minä en saa väsyä ja sittenkun väsyn ja kiukuttelen niin mies vaan rähjää että "sun pitää nyt kasvaa ja ryhdistäytyä, ei muille saa kiukutella". Ja näiden kolmen lapsen kanssa välillä olen väsy...

Mulla kans juuri noin. Tai toinen on että en saa sairastaa. Olishan se kiva että mies sanoin, "Mene vähäks aikaa lepäämään, kun olet kipeä"

Ihana mies mulla toki on, mutta ainahan sitä toivois vielä jotain

Yhteistyössä