Saatko saunoa vieraiden miesten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
En missään nimessä HALUA saunoa vieraitten miesten kanssa.
(Niitten vaimot sais halvauksen - meinaan monikaan mies ei kestäisi nähdä tämmösiä selluliittejä, säärikarvoja plus naturel-rämemajavaa saamatta traumoja. Mun ukkoni lujaluontoinen.)

Kyllä kait se päästäisi mut mihin vaan, mutta eri asia on, miten se siihen suhtautuisi, jos kävisin. Mutta miksi mulla pitäisikään olla tarvetta saunoa toisten miesten kanssa? Luulisi, että naisen olisi paljon turvallisempaa saunoa yksin tai oman miehen tai naisten kanssa, kuin vieraiden miesten kanssa?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ei tartte lupia pyydellä ja olen ollutkin. Luultavasti tapa jatkuu tulevaisuudessa. Sauna ei ole seksuaalinen paikka.
Yleensä noihin yhteissaunomiseen vain liittyy runsas alkoholin käyttö... vieraan humalaisen miehen estot ja käytöstavat saattavat olla hieman erilaiset kuin selvänä ollessa.

Tuntuu oudolta ajatukselta istua saunassa "puhdistautumassa" vieraan miehen kanssa, oli hän sitten selvä tai humalassa.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tartte lupia pyydellä ja olen ollutkin. Luultavasti tapa jatkuu tulevaisuudessa. Sauna ei ole seksuaalinen paikka.
Yleensä noihin yhteissaunomiseen vain liittyy runsas alkoholin käyttö... vieraan humalaisen miehen estot ja käytöstavat saattavat olla hieman erilaiset kuin selvänä ollessa.

Tuntuu oudolta ajatukselta istua saunassa "puhdistautumassa" vieraan miehen kanssa, oli hän sitten selvä tai humalassa.
Onneksi en liiku sellaisissa porukoissa. Vesipiippu saattaa jollain olla, mutta en lähde kyselemään onko siellä makutupakkaa kummempaa. Käytöstavat ovat aina olleet erinomaiset, estot pysyneet estämässä mitään outoa käytöstä. Olemme yhteisporukalla mm. poistaneet lapsikasteemme Katumajärvessä. Überpuhdistautumista; rituaalisessa mielessä.

papukaijan ruokottomat puheet
En mä varmaan lupaa kysyisi! Jos kysyisin, niin mies vaan tarpeettomasti luulisi, että mulla on jotain hävitöntä mielessä! Eihän normaaliin saunomiseen sentään lupaa kysytä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onneksi en liiku sellaisissa porukoissa. Vesipiippu saattaa jollain olla, mutta en lähde kyselemään onko siellä makutupakkaa kummempaa. Käytöstavat ovat aina olleet erinomaiset, estot pysyneet estämässä mitään outoa käytöstä. Olemme yhteisporukalla mm. poistaneet lapsikasteemme Katumajärvessä. Überpuhdistautumista; rituaalisessa mielessä.
Rupesin miettimään, että ollaankohan me joskus saunottu samassa saunassa? Porukka kuulostaa samanhenkiseltä :)

Yhteistyössä