Saatko jalat suorana taivutettua itses eteen ja kämmenet lattiaan?

• Viestiketjun aloittaja "Dumle"
  • Ensimmäinen viesti
"Dumle"
[QUOTE="Vieras";28991189]En saa koko kämmentä, vaan sormet toiseen niveleen asti. Uskon, että melko vähällä venyttelyllä saisin koko kämmenen, mutta ei ole ollut syytä venytellä.:)[/QUOTE]

Juu, ei siihen montaa kertaa tarvitse harjoitella, kun ne kämmenetkin jo menee. No ei se venyttely pahastakaan olis :)

har
En saa edes sormenpäitä lattiaan. Mutta mulla onkin todettu rakenteellista jäykkyyttä nilkoissa. En myöskään pääse kyykkyyn niin että koko jalkapohja olisi lattiaa vasten vaan kantapäät nousee.

Kylmiltään ei heti mene, mutta jos venyttelee ensin muutenkin niin sitten menee. Sen verran meinaa olla jo jäykkis tän ikäisenä. Eikä kannata alkaa russoa itseään tosta vaan poikkeuksellisiin asentoihin. :D
Olen tehnyt venyttelyjä itsekseni, tanssiopen suosittelu.

Viimeksi muokattu:
"Vieras"
[QUOTE="Dumle";28991197]Juu, ei siihen montaa kertaa tarvitse harjoitella, kun ne kämmenetkin jo menee. No ei se venyttely pahastakaan olis :)[/QUOTE]

No ei, mutta kun motivaatio puuttuu.:)

Hiippari
Jep. Jos enempi tullut venyteltyä niin menee paremminkin.. jokseenkin kaikki "vanhukset", jotka ovat nuorena telinevoikkaa/balettia vetäny pystyvät siihen ilman ihmeempiä harjotteluja. Myönnän itsekin luulleeni kaikkien siihen pystyvän nuorena.. :D

No en saa. Sormet kyllä taipuu ja kämmenet lähellä lattiaa, mutta ei aivan. Kokeilin juuri. Ja ei se ole kunnosta kiinni, vaan treenin puutetta. Jos nyt alkaisin päivittäin, muutaman kerran notkistelemaan, niin jäykkyys häviää ja kämmenet läjähtää lattiaan. Ja jumaliste, minä vedän cooperissa 2600m ja se on hyvä kolmekymppiselle naiselle. Sekin tuli just viimeviikolla mitattua.

Sormenpäätkin jää n. 5cm päähän lattiasta :D

Tosin en tiedä sitten mikä on normikuntoinen, itse en juuri liikuntaa tai venyttelyä harrasta joten kunto on kyllä aika huono.. (en ole kuitenkaan ylipainoinenkaan) En ole kyllä koskaan ollut kovin "hyvä" venymään..

Yhteistyössä