Tämän allekirjoitan!!!Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2006 klo 14:13 vieras kirjoitti:Minä saan nykyään aina!
Mutta ei tämä ole mikään itsestään selvyys ollut vaan siihen tarvittiin oikea mies ja oikea tekniikka, joiden etsimiseen meni vuosia.
Ensin, vastaus ap:n kysymykseen.. saan kyllä, oikeastaan aina.Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 16:39 huh kirjoitti::ashamed: masentavaa luettavaa..
miten kaikki naiset saa..ja useasti...
ei mulla traumoja ole..lapsuudesta..mutten siltikään ole saanut rakastellessa orgasmia...
omin käsin kyllä
Uskotko sinä kaikki jutut mitä täällä palstalla kerrotaan?Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 16:39 huh kirjoitti::ashamed: masentavaa luettavaa..
ei mulla traumoja ole..lapsuudesta..mutten siltikään ole saanut rakastellessa orgasmia...
omin käsin kyllä
Mä en ainakaan. Mutta tylsyyteen luen. HUPIA on!Alkuperäinen kirjoittaja 04.07.2006 klo 07:00 joopa joo kirjoitti:\Uskotko sinä kaikki jutut mitä täällä palstalla kerrotaan?Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2006 klo 16:39 huh kirjoitti::ashamed: masentavaa luettavaa..
omin käsin kyllä
peesi! Paitsi, pelkässä yhdynnässä en vielä ole saanut, mutta täällä saaduilla ohjeilla himoan päästä kokeilemaanAlkuperäinen kirjoittaja 06.07.2006 klo 23:46 esikoinen kirjoitti:Melkein joka kerta.. joskus on kertoja ettei tule, mutta yleensä taitaa tulla