Saatiin vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
Mies toi anopilta pussillisen lasten vaatteita. Anoppi oli saanut ne joltain naapuriltaan. Naapurissa asuu tietääkseni vain "vanhoja" ihmisiä eli joku on alunperin vienyt ne vaatteet sinne. Mutta, ensinnäkin ne on kaikki ihan liian isoja, menee ainakin 2-3 vuotta ennen kuin ne sopii esikoisen päälle. Toiseksi, mä en ede tykännyt niistä, ei ollut yhtään sen tyylisiä vaatteita, mitä esikoinen käyttää. Osa oli ihan kuluneitakin. Kolmanneksi, mä en tykkää siitä, että meille vaan tuodaan jotain ilman et ennen kysytään, halutaanko tai tarvitaanko. Olkoonkin sit kuinka ystävällistä tahansa. Nyt ne vaatteet pyörii täällä enkä tiedä mitä niille teen. Mies tietenkin haluaa säilöä ne ullakolle, mut voisin heittää suoraan Uffille tms. Ennestään meillä on jo muovikassillinen kenkiä, jotka on kiertäneet jo ainakin neljällä lapsella ja joita en halua enää kuopukselle laittaa. Ne tuli eri paikasta, mutta silloinkaan ei kysytty halutaanko edes niitä. :/

No voihan sitä kieltäytyä, ja tai sanoa että katson onko siinä jotain jota voimme käyttää jos ei niin vien UFFAlle. Jos et tykkä niin vie pois ei niitä kannata säilyttää!

Joillakin vahemmilla ihmisillä on vielä niin takaraivossa tuo ajattelu, että mitään ei voi heittää pois :o

Meille on joskus kulkeutunut tuollaisia vaatekasseja, ja olen vienyt suurimman osan suoraan Uffin lootaan. Mutta aika paljon siellä käyttökelpoistakin on ollut, mm. pojalle Bamsea kesäksi =)

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
eikun kiertoon jossei miellytä =) valkkaa nyt jotain, jos on vaikka pihafarkuksi sopivaa tai jotain remppavaatetta? =)

Yks toppatakki oli ihan siisti, mut menee esikoiselle tänä talvena, jos nyt niin kylmä enää tulee. Mut säästän sit kuopukselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Meille on joskus kulkeutunut tuollaisia vaatekasseja, ja olen vienyt suurimman osan suoraan Uffin lootaan. Mutta aika paljon siellä käyttökelpoistakin on ollut, mm. pojalle Bamsea kesäksi =)

Noi vaatteet ei oo bamsea nähneetkään... :whistle:

Yhteistyössä