Saatiin sit "kiva" naapuri :D *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Mein sienänaapurista muutti pois perhe, jolla oli 2 lasta, toinen niistä saman ikänen ku mein tyttö. No, nyt siihen sit näyttää muuttaneen vanhempi rouvashenkilö :D Kävelin ohi kun olin nukuttaan lasta vaunuihin, niin sivusilmällä näin kuin juoksi sieltä olkkarin puolelta makkariinsa ja kyyläs het ku viimestä päivää :D No, kyllä kai se kiinnostaa kuka hänen naapurissa asuu :D Saa nähä onko se niitä ihmisiä jotka tietää kaikkien asiat paremmin ku asianomainen itse :D mein kylällä meinaan niitä piisaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja fff:
Koet sitten itse oikeudeksesi juoruta hänestä ja miettiä hänen elämäänsä? :D
Kukahan se kyylä on? :D

Hiih :D Reps tälle :) Siis sivusilmällä huomasin kuin juoksi siihen ikkunaan. Ei ollut verhoja katsos hällä vielä, ja täysvalaistus talossa ja pimeää ulkona niin ei voinut olla näkemättä sitä :D Ja ei, en tietenkäään juorua, teille vain kanssasiskot :)

Meiä entinen seinänaapuri koputteli meidän ikkunoita, leikkitti kuulemma kissoja jotka istu siel sisäpuolella :whistle: just. kivaa.
Muutenki puuttu kokoajan meidä asioihin. semmonen 50-60v elämäänsä vissiin kyllästynyt yksinäinen eukko. Uteli kokoajan mun töistäkin ja vaik sanoin että mulla on vaitiolovelvollisuus oli vastaus että kai sä nyt silti voit jotain kertoo...joo tokihan minä.
Niin ja kun sitte alettii etsiä omaa taloa hän oli sitä mieltä että meidän kantsii muuttaa paikkakunnalle X josta molemmille olisi tullut ihan järjettömät työmatkat kun oikeasti etsittiin asuntoa molempien työmaiden välimaastosta joka ei lähelläkään paikkaa X ja pellettilämmitys olisi ollut se meille paras ratkaisi koska tää rouva sai halvalla pellettiä jostain, häh?

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Meiä entinen seinänaapuri koputteli meidän ikkunoita, leikkitti kuulemma kissoja jotka istu siel sisäpuolella :whistle: just. kivaa.
Muutenki puuttu kokoajan meidä asioihin. semmonen 50-60v elämäänsä vissiin kyllästynyt yksinäinen eukko. Uteli kokoajan mun töistäkin ja vaik sanoin että mulla on vaitiolovelvollisuus oli vastaus että kai sä nyt silti voit jotain kertoo...joo tokihan minä.
Niin ja kun sitte alettii etsiä omaa taloa hän oli sitä mieltä että meidän kantsii muuttaa paikkakunnalle X josta molemmille olisi tullut ihan järjettömät työmatkat kun oikeasti etsittiin asuntoa molempien työmaiden välimaastosta joka ei lähelläkään paikkaa X ja pellettilämmitys olisi ollut se meille paras ratkaisi koska tää rouva sai halvalla pellettiä jostain, häh?

Voi ei :D Meillä on kaks kissaa, et saapa nähä joko kohta tulee koputtelee ikkunoita :D