Sisareni miehineen sai appivanhemmilta puolet omakotitalon hinnasta ja ei verottaja niiden perään kysellyt. Aikaa on jo 15 vuotta, joten tuskin nytkään alkaa kysymään enää...Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Kuka maksoi verot? Mukava pesämuna
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:ai niin vähän. Köyhälle se voi olla isokin raha.....
Saivatko rahan tilille vai maksoivatko puolet talon kauppasummasta?Alkuperäinen kirjoittaja jep:Sisareni miehineen sai appivanhemmilta puolet omakotitalon hinnasta ja ei verottaja niiden perään kysellyt. Aikaa on jo 15 vuotta, joten tuskin nytkään alkaa kysymään enää...Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Kuka maksoi verot? Mukava pesämuna
En ole varma, luulen että ovat shekin tuoneet kaupantekotilaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Saivatko rahan tilille vai maksoivatko puolet talon kauppasummasta?Alkuperäinen kirjoittaja jep:Sisareni miehineen sai appivanhemmilta puolet omakotitalon hinnasta ja ei verottaja niiden perään kysellyt. Aikaa on jo 15 vuotta, joten tuskin nytkään alkaa kysymään enää...Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Kuka maksoi verot? Mukava pesämuna
Siinä on ero verottajan kannalta.
Niin siinä se ero. Vanhemmat saavat maksaa vaikka mitä laskuja lapsien puolesta, ilman veroa. Eli tuossa siis maksoivat talolaskusta puolet. Eipä kiinnosta verottajaa. Varsinkin kun oli vain puolet, eli eihän se ole mikään lahja jos puolet itse maksat.Alkuperäinen kirjoittaja jep:En ole varma, luulen että ovat shekin tuoneet kaupantekotilaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Saivatko rahan tilille vai maksoivatko puolet talon kauppasummasta?Alkuperäinen kirjoittaja jep:Sisareni miehineen sai appivanhemmilta puolet omakotitalon hinnasta ja ei verottaja niiden perään kysellyt. Aikaa on jo 15 vuotta, joten tuskin nytkään alkaa kysymään enää...Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Kuka maksoi verot? Mukava pesämuna
Aika jännä tieto tuokin.Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Niin siinä se ero. Vanhemmat saavat maksaa vaikka mitä laskuja lapsien puolesta, ilman veroa. Eli tuossa siis maksoivat talolaskusta puolet. Eipä kiinnosta verottajaa. Varsinkin kun oli vain puolet, eli eihän se ole mikään lahja jos puolet itse maksat.Alkuperäinen kirjoittaja jep:En ole varma, luulen että ovat shekin tuoneet kaupantekotilaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Saivatko rahan tilille vai maksoivatko puolet talon kauppasummasta?Alkuperäinen kirjoittaja jep:Sisareni miehineen sai appivanhemmilta puolet omakotitalon hinnasta ja ei verottaja niiden perään kysellyt. Aikaa on jo 15 vuotta, joten tuskin nytkään alkaa kysymään enää...Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Kuka maksoi verot? Mukava pesämuna
No tähän tulkintaan en minä kyllä luottaisi... Joskus voi käydä niin että kaikkea ei huomata, mutta ei aina. Toki tuo on sellainen summa jonka pystyy myös pilkkomaan pieneksi ja jokusen vuoden aikana myös lahjoittamaan. Yhdellehän se ei tullut vaan kahdelle.Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Niin siinä se ero. Vanhemmat saavat maksaa vaikka mitä laskuja lapsien puolesta, ilman veroa. Eli tuossa siis maksoivat talolaskusta puolet. Eipä kiinnosta verottajaa. Varsinkin kun oli vain puolet, eli eihän se ole mikään lahja jos puolet itse maksat.Alkuperäinen kirjoittaja jep:En ole varma, luulen että ovat shekin tuoneet kaupantekotilaisuuteen.Alkuperäinen kirjoittaja Emiilia:Saivatko rahan tilille vai maksoivatko puolet talon kauppasummasta?Alkuperäinen kirjoittaja jep:Sisareni miehineen sai appivanhemmilta puolet omakotitalon hinnasta ja ei verottaja niiden perään kysellyt. Aikaa on jo 15 vuotta, joten tuskin nytkään alkaa kysymään enää...Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Kuka maksoi verot? Mukava pesämuna
Eikä yhdeltä vaan kahdelta. Eli jos verottajalla on jotain jupisemista, lahjaveroa pitää maksaa vain 4000 eurosta.Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Yhdellehän se ei tullut vaan kahdelle.