I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jos tää nyt kuitenkin on jo se sikainfluenssa, niin turhaan mä enää rokotusta haen. Soitin just naapurille ja heillä oli ollut täysin samanlaiset oireet. Ja äiti 90% varma että possunuha kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jos tää nyt kuitenkin on jo se sikainfluenssa, niin turhaan mä enää rokotusta haen. Soitin just naapurille ja heillä oli ollut täysin samanlaiset oireet. Ja äiti 90% varma että possunuha kyseessä.
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jos tää nyt kuitenkin on jo se sikainfluenssa, niin turhaan mä enää rokotusta haen. Soitin just naapurille ja heillä oli ollut täysin samanlaiset oireet. Ja äiti 90% varma että possunuha kyseessä.
mut possuflunssa voi myös tulla uudelleen, ei sen sairastaminen anna mitään suojaa tuleville sikaflunssille.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jos tää nyt kuitenkin on jo se sikainfluenssa, niin turhaan mä enää rokotusta haen. Soitin just naapurille ja heillä oli ollut täysin samanlaiset oireet. Ja äiti 90% varma että possunuha kyseessä.
mut possuflunssa voi myös tulla uudelleen, ei sen sairastaminen anna mitään suojaa tuleville sikaflunssille.
Seuraavina vuosina sitten, mutta kyllä yhdellä alueella liikkuu yksi sikainfluenssavirustyyppi kerrallaan. Viruksella kestää aikansa muuntautua. Tosin kausi-influenssahan on vielä tulossa ja se tulee olemaan ihan samaa voimakkuutta kuin joka vuosi. Sikainfluenssa ei vähennä kausi-influenssan levinneisyyttä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jos tää nyt kuitenkin on jo se sikainfluenssa, niin turhaan mä enää rokotusta haen. Soitin just naapurille ja heillä oli ollut täysin samanlaiset oireet. Ja äiti 90% varma että possunuha kyseessä.
Voi olla myös kausi-influenssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Liinu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jos tää nyt kuitenkin on jo se sikainfluenssa, niin turhaan mä enää rokotusta haen. Soitin just naapurille ja heillä oli ollut täysin samanlaiset oireet. Ja äiti 90% varma että possunuha kyseessä.
Voi olla myös kausi-influenssa.
Tuskin on. Se tulee yleensä vasta tammi-helmikuulla.
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jos tää nyt kuitenkin on jo se sikainfluenssa, niin turhaan mä enää rokotusta haen. Soitin just naapurille ja heillä oli ollut täysin samanlaiset oireet. Ja äiti 90% varma että possunuha kyseessä.
Seuraavina vuosina sitten, mutta kyllä yhdellä alueella liikkuu yksi sikainfluenssavirustyyppi kerrallaan. Viruksella kestää aikansa muuntautua. Tosin kausi-influenssahan on vielä tulossa ja se tulee olemaan ihan samaa voimakkuutta kuin joka vuosi. Sikainfluenssa ei vähennä kausi-influenssan levinneisyyttä.
mut toinen aalto oln tulossa ens vuoden puolella niin en kyl menisi luottamaan siihen et nyt kun sen sairastan niin en tarvii enää rokotetta, mut onneksi jokainen tekee niinkuin haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja aakensu:perämaan emäntä, laitatko tietoa linkkien muodossa tai jotain, jos sinulla sellainen käsitys, että rokote suojaisi tulevilta H1N1 -muodoilta? Käsittääkseni sitä ei ole tutkittu, eikä sitä tiedetä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Jos tää nyt kuitenkin on jo se sikainfluenssa, niin turhaan mä enää rokotusta haen. Soitin just naapurille ja heillä oli ollut täysin samanlaiset oireet. Ja äiti 90% varma että possunuha kyseessä.
Kannattaa silti kysyä annetaanko rokotus.
Kuinka siellä voidaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Aika moni mamma vaihtanut mielipidettään rokotuksesta jo.
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:Aika moni mamma vaihtanut mielipidettään rokotuksesta jo.