saatiin kukkapuron nojatuoli perinnöksi. pään kohdalla on inha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
rasvatahra joka tullut vuosikymmenien käytössä. uudelleen verhoilu maksaa hunajaa. mitä teen?

nyt mulla on tuossa ihan viltti päällä mutta olisi kiva saada tuoli itsessään näkösälle? tekstiilipesuvaahdolla olen jo yrittänyt, kuten myös ihan fairyvedellä jne...

marseillesaippualla.kostutat kohdan ja laitat marseillea vaikuttamaan .vähän ajan päästä peset tuolin siitä kohdalta.pitäs lähteä.marseillea le chat saa ihan prismasta.tehokasta, lähtee lehtivihreäkin housuista!

Voisiko siihen virittää sellaisen niskatyynyn, eli siis tehdä itse jonkin litteän tyynyn jonka kiinnittäisi siihen kohdalle?

http://ww.pirkka.fi/files/pirkka.fi/tab/node_7064_tab_2.jpg

tuossa on kuva yhdestä todennäköisesti aivan erityylisestä tuolista jossa on pieni niskatyyny, mutta voisi siihen sinun tuoliisi sopivan värkätä?

Ootko kokeillut pestä sellasella huonekalupesurilla, niitä voi vuokrata pesuloista? Meillä saatiin sohvasta pinttyneet kahvitahrat ja kaikki pois. Siinä pitää eka antaa sen pesuaineen vaikuttaa joku puol tuntii ja sit huuhtelu + imu ja puhdasta tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja karu:
Mä voin ottaa vastaan jos häiritsee liikaa :)
Meinaatko Karusellia vai jotain muuta?

hehe just meinasin sanoo et mä voin ottaa ja verhoilen sit uudestaan, sen verran kallis tuoli et uudelleenverhoilu tulis kyllä tuolia edullisemmaks :P

Yhteistyössä