Saatanan sämpylät!

• Viestiketjun aloittaja weballergy
  • Ensimmäinen viesti
weballergy
Rouva oli fiksu ja teki sämpylätaikinan valmiiksi ennen kuopuksen päikkäreitä. Jätti taikinan nousemaan ja meni nukuttamaan jätkää. Havahtui unesta jonkin ajan kuluttua, ja juoksi keittiöön. TAIKINAA JOKA PAIKKA TÄYNNÄ!! |O

Hella, pöytä, kaapit, lattia.... Siinä rouva kiireissään ei löytänyt leivonta-alustaa, joten kaatoi jauhoja ruokapöydälle ja taikinan siihen. Sitten kun tuo liian löysä taikina oli saatu pelleille sämpylöiksi, alkoi armoton siivoaminen. Käyttipä rouva sitten puukkoa hangatakseen taikinan jämät ruokapöydästä irti. Noh, saipahan pöydän pintakin sitten uuden ilmeen.

Nyt rouva istuu tietokoneensa äärellä ja toteaa, että on nää sämpylät kuitenkin hyviä. Mutta silti ei naurata. :|

mä oon oppinu jostain syystä tekemään pienempiä taikinoita ja käyttämään isompia kulhoja. :whistle:

muista sitten kun Herra kyselee pöydän uudesta lookista, että vastaat jotenkin passiivissa: "normaalia kulumista" "käytön jälkeä" "se tuli kun leivoin" tai "en tiedä asiasta mitään" :D

Saako ihan vähän kuitenkin.... :LOL: ? Hei ajatushan on kuitenkin tärkein...eli rouva kuitenkin onnistui tekemään herkullisia sämpylöitä perheelle!! =) Kai se pöytä hiomalla ja lakkaamalla siitä taas... ;)

olen muuten tehny ihan saman. aattelin vaan että kun tuolla saunassa on patteri niin lämmin, että laitanpa lauteelle ihan hetkiseksi vaan. Ja se hetkinen sitten unohtui. On se muuten mukavaa skrapata sieltä lauteitten välistä :whistle:

weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
mä oon oppinu jostain syystä tekemään pienempiä taikinoita ja käyttämään isompia kulhoja. :whistle:

muista sitten kun Herra kyselee pöydän uudesta lookista, että vastaat jotenkin passiivissa: "normaalia kulumista" "käytön jälkeä" "se tuli kun leivoin" tai "en tiedä asiasta mitään" :D
Laitoin jo sille viestin ja tunnustin :ashamed: :whistle:

Yhteistyössä